اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

آزمون استخدامی فراگیر تا پایان سال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: با کسب مجوزهای لازم در تلاش هستیم تا پایان امسال آزمون فراگیر استخدامی را در استان اردبیل برگزار کنیم تا نیاز دستگاه‌های اجرایی به نیروی انسانی تامین شود.

آزمون استخدامی فراگیر تا پایان سال برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست تبیین و تشریح نحوه استخدام با معاونین و مدیران امور اداری استانداری اظهار داشت: در حال حاضر نیاز دستگاه‌ها به نیروی انسانی متخصص در حال احصا و جمع‌بندی است که بعد از جمع‌آوری این آمار، سعی خواهیم کرد سهمیه یک هزار و 252 نفری استان را توزیعی عادلانه داشته باشیم تا دستگاه‌های مورد نیاز بتوانند نیروی انسانی متخصص را جذب کنند.

وی خاطرنشان کرد: گاهی چنین تداعی می‌شود که استاندار هر کس را بخواهد می‌تواند استخدام کند، اما به هیچ‌وجه این موضوع صحت ندارد، چرا که قرار نیست استخدام‌ها به صورت دل بخواهی باشد.

استاندار اردبیل یادآور شد: تفویض این اختیار به استانداران به معنای آن نیست که استخدام‌ها بدون ضابطه و قاعده خاص صورت گیرد بلکه به دور از هرگونه اختیار و سلایق همه شرکت‌کنندگان باید آزمون را سپری کرده و بعد از گزینش جذب شوند.

نیکزاد با اعلام اینکه به زودی جزئیات بیشتری از استخدام‌های جدید در دستگاه‌های دولتی در اختیار بیکاران و افراد متقاضی اشتغال قرار می‌گیرد، گفت: بعد از برگزاری آزمون و کسب امتیاز لازم افراد در مراحل گزینش صلاحیت‌شان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا نفرات نهایی برای جذب اعلام و معرفی شوند.

این مسئول عنوان کرد: به دلیل برخی اطلاع‌رسانی‌های مبهم و غیر‌شفاف شاهد تماس‌ها و مراجعات مکرر و سیل‌آسای مردم به استانداری هستیم که به صراحت اعلام می‌کنیم جزئیات بیشتر این استخدام‌ها از طریق نشریات و روزنامه‌ها و سایت‌ها به اطلاع مردم و به ویژه جوانان جویای کار خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: هر چند اختیار این استخدام‌ها به استانداری تفویض شده است اما ما نیز در چارچوب قانون اقدامات‌مان را انجام می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد حتی یک نفر نیز بدون سپری شدن مراحل مختلف بتواند جذب دستگاه‌های دولتی شود.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول