اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفتگو با فارس خبر داد

رشد ابر و بارش‌های پراکنده در خوزستان/ آغاز بارش‌ها از هفته آینده

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از رشد ابر و باران‌های پراکنده در بخشی از استان خبر داد و گفت: شرایط جوی پایدار است.

رشد ابر و بارش‌های پراکنده در خوزستان/ آغاز بارش‌ها از هفته آینده

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: زبانه پرفشار امروز به شکل تضعیف شده بر روی استان قرار خواهد گرفت و طی روندی تدریجی تا چند روز آینده به شکلی ضعیف‌تر خوزستان را تحت سیطره خود قرار خواهد داد و در لایه میانی جو تا پایان هفته استان در دامنه امواج پایدار مشاهده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آسمان استان کمی نیمه ابری بعضا با افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط همراه و با بارش خفیف و پراکنده و گاهی توام با وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود و انتظار بارش بعدی از اواخر روز یکشنبه به بعد وجود دارد.

دهملایی تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی همراه با غبار محلی و مه جهت باد، جنوب غربی تا جنوب شرقی سرعت باد، 10 تا 25 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 35 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته دزفول و شوش با 23.2 و ایذه با 4.1 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده افزود: حداکثر دمای اهواز به 24.1 و حداقل به 8.3 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول