اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد

مه، ابرناکی و پایداری هوا در خوزستان/ خبری از باران نیست

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از رشد ابر، پایداری هوا و تشکیل مه صبحگاهی در خوزستان خبر داد و گفت: شرایط هوایی در خوزستان پایدار خواهد بود.

مه، ابرناکی و پایداری هوا در خوزستان/ خبری از باران نیست

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: زبانه و سلول سیستم پرفشار شمال شرقی طی امروز و فردا نیز بر روی استان مشاهده می‌شود، اما از اواخر وقت فردا سه‌شنبه تا اواخر هفته جاری سیستم کم‌فشار شمال غربی به تدریج جایگزین آن می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در لایه میانی جو نیز استان خوزستان و کشور در دامنه امواج پایدار قرار دارد و جریانات سطح زمین نیز تا فردا شمال غربی خواهند بود.

دهملایی افزود: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بعضا همراه با غبار یا مه رقیق صبحگاهی و گاهی توام با وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق جهت باد، شمال غربی تا غربی سرعت باد، 10 تا 20 کیلومتر در ساعت و بیشینه سرعت باد، 35کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با 23.2 و ایذه با 2.5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

مدیر کل هواشناسی خوزستان درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 22.1 و حداقل به 88.3 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول