اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل آبفار کرمان:

570 خانوار در کوهبنان از نعمت آب شرب بهره می‌برند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان گفت: ‌با بهر‌ه‌برداری از مجتمع آبرسانی ده‌علی 570 خانوار در 10 روستا از آب سالم برخوردار می‌شوند.

570 خانوار در کوهبنان از نعمت آب شرب بهره می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، علی رشیدی شامگاه جمعه در مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی به دهستان ده‌علی این شهرستان اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه‌ در سال 87 کلید خورد و از خرداد ماه سال 90 عملیات لوله‌گذاری آن به طول 45 هزار و 820 متر آغاز شد.

وی عنوان کرد: این مجتمع آب روستاهای ده‌علی‌، شکرآباد‌، رتک‌، کهن‌، ده میان‌، فتح‌آباد‌، گراکوئیه‌، زنگی‌آباد‌، مگسوئیه و دهنو کهن را تامین می‌‌کند و مردم این مناطق پس از سال‌ها سختی و انتظار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

رشیدی ابراز داشت: با بهر‌ه‌برداری از این مجتمع 570 خانوار در ده روستا از آب سالم برخوردار می‌شوند که در این زمینه یک حلقه چاه برای تامین آب حفر شده که دبی آن 9 لیتر بر ثانیه است‌ و در صورت نیاز نسبت به حفر چاه شماره دو این مجتمع اقدام می‌شود.

وی بیان داشت: تاکنون دو مخزن با حجم 500 متر مکعب ساخته شده که حجم مخزن مورد نیاز باید به یک هزار و 150 متر مکعب برسد و ان‌شاءالله در آینده نزدیک نسبت به ساخت مخزن سوم اقدام می‌شود.

مدیر‌عامل آبفار استان کرمان گفت: اعتبار هزینه شده در این پروژه 25 هزار و 798 میلیون ریال است که برای انتقال آب به سایر روستا به اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان نیاز است.

انتهای پیام/80012/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول