اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

استقرار نظام جمهوری اسلامی آرزوی شیعیان را محقق کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برپایی حکومت اسلامی را آرزوی دیرینه شیعیان جهان عنوان کرد و افزود: استقرار نظام جمهوری اسلامی آرزوی یک هزار و 300 ساله آن‌ها را محقق کرده است.

استقرار نظام جمهوری اسلامی آرزوی شیعیان را محقق کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به در پیش بودن دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی با لبیک مردم ایران به امام راحل به پیروزی رسیده است.

وی برپایی حکومت اسلامی را آرزوی دیرینه شیعیان جهان عنوان کرد و افزود: استقرار نظام جمهوری اسلامی آرزوی یک هزار و 300 ساله آن‌ها را محقق کرده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مردم ایران را در صف مقدم برای پیروزی انقلاب دانست و تصریح کرد: قیام بانوان برای نخستین بار در زنجان تبدیل به الگو در سطح کشور شد.

وی تصریح کرد: بانوان زنجانی نقش ارزشمندی را در  پیروزی انقلاب اسلامی به نام خود به ثبت رساندند.

سردار کرمی با بیان اینکه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دست از توطئه بر ضد نظام جمهوری اسلامی بر نداشتند، اضافه کرد: آن‌ها طی این سال‌ها هر کاری که از دستشان بر می‌آمد برای براندازی این نظام انجام دادند.

صدام به نیابت از استکبار با ایران می‌جنگید

وی به آغاز جنگ تحمیلی در سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آغاز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در واقع صدام به نیابت از استکبار در صدد تسخیر چند روزه ایران و براندازی نظام نوپای ایران بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: ورود مردم به ویژه جوانان به عرصه دفاع مقدس موجب عوض شدن صحنه جنگ شد به طوری بعد از هشت سال یک وجب از خاک ایران از آن جدا نشد.

وی با اشاره به اینکه کشور بعد از دوره دفاع مقدس با همت مردم ساخته شد، اضافه کرد:‌ استکبار طی سه دهه گذشته انواع فشارهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را به مردم و نظام وارد کرده است.

سردار کرمی به پیش‌بینی امام خمینی (ره) در مورد الگو شدن انقلاب ایران برای دیگر کشورهای مسلمان اشاره کرد و گفت: این پیش‌بینی در حال حاضر محقق شده است.

وی با مرور تاریخ جنگ‌های اسرائیل و اعراب تصریح کرد: در جنگ‌های گذشته همه اعراب طی چند روز از اسرائیل شکست خوردند در حالی که در سال‌های اخیر در سه جنگ اسرائیل از نیروهای مقاومت شکست خورده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به وضعیت بد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی غرب اشاره کرد و گفت: غرب به ویژه آمریکا در بدترین وضعیت خود به سر می‌برند.

وی به شکست توطئه‌های استکبار طی 34 سال گذشته اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی در حال حاضر پناهگاه مردم مستضعف و مسلمان جهان محسوب می‌شود.

تدوین 261 عنوان برنامه برای دهه فجر

سردار کرمی از تدوین 261 سر فصل برنامه برای ایام دهه فجر خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در قالب یک هزار و 12 برنامه اجرا می‌شود.

وی از ورود بسیج به فضاسازی تبلیغی شهرها برای دهه فجر خبر داد و گفت: به صدا درآوردن صدای زنگ انقلاب و برگزاری جشن‌های انقلاب در مدارس توسط بسیج دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های تدوین شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، عطرافشانی مزار شهدا، همایش‌های فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای ایرانی و بصیرت، حضور در نماز جمعه و حضور در فضای مجازی را از جمله برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای دهه فجر است.

وی از برگزاری همایش هم اندیشی سبک زندگی ایرانی و اقتصاد مقاومتی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: دستاوردهای بسیج زندگی و طرح هجرت در دهه فجر به عموم مردم معرفی می‌شوند.

سردار کرمی از همکاری سپاه و صدا و سیما برای تولیدات رسانه‌ای خبر داد و افزود: نشست حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌های طراحی شده برای دهه فجر است.

وی برگزاری نمایشگاه، دایر کردن نمایشگاه عکس، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و فعالیت هادیان سیاسی را از دیگر برنامه‌های طراحی شده برای دهه فجر اعلام کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به افتتاح چند طرح عمرانی اشاره کرد و گفت: چندین پایگاه مقاومت، چند سالن ورزشی، سالن غذاخوری از جمله طرح‌های عمرانی است که در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اضافه کرد: زیر بنای پروژه‌های آماده شده برای افتتاح در دهه فجر پیش رو در مجموع 6 هزار و 100 مترمربع است.

انتهای پیام/73004/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول