اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای دماوند:

دشمنی با نظام از نقش هدایتگری جمهوری اسلامی نشأت می‏گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند گفت: دشمنی مستکبران با نظام، از نقش هدایتگری جمهوری اسلامی ایران در جهان نشأت می‏گیرد.

دشمنی با نظام از نقش هدایتگری جمهوری اسلامی نشأت می‏گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگاران در دماوند با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: افتخار ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که مسئولان از جنس مردم هستند و همه توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار می‏گیرند.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند افزود: انقلاب اسلامی باعث شد تا کشور ما که در اوج سرسپردگی بود، امروز در همه زمینه‏‌ها به قدرت برتر منطقه‌‏ای و جهانی تبدیل شود و در اوج استقلال و قدرت قرار گیرد.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: حرکت امام راحل و نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی به ملت ایران قدر و منزلتی بخشید که دیگر ملت‏ها از نهضت ما الهام گرفتند.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند گفت: امروز ملت‏های آزادی‏خواه جهان، حرکت خمینی کبیر را سرلوحه خود قرار داده‏ و به مقابله با استکبار پرداخته‌‏اند و ما باید قدردان این عزت و سربلندی باشیم.

قاسمی‏فرزاد، علت اصلی دشمنی مستکبران عالم را با نظام مقدس جمهوری اسلامی همین نقش هدایتگری در بیداری اسلامی ملت‏ها ارزیابی کرد.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند افزود: دشمنان ما چون از انقلاب اسلامی ضربه خوردند و منافع خود را در خطر دیدند، با انواع فشارها سعی دارند تا ما را از مسیری که در پیش گرفته‏‌ایم، باز دارند.

قاسمی‏فرزاد بیان کرد: ملت ما با مقاومت در این مسیر گام برمی‏دارند تا آنچه خداوند در مورد نابودی ظالمان وعده داده است، محقق شود.

انتهای پیام/2568/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول