اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع دهه فجر

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسدآباد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها به منظور انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی می‌تواند در تقویت پایداری انقلاب تأثیرگذار باشد.

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسدآباد اجرا می‌شود

علیرضا پیرحیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، دهه فجر انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ ایران دانست و اظهار داشت: ملت ایران با هدایت و رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی‌(ره) در مقابل ظلم و ستم استکبار قیام کرده و انقلاب اسلامی را برای آیندگان به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه عظمت و موفقیت‌های بزرگ در کشورمان را مرهون خون پاک شهدای انقلاب و آرمان‌های امام راحل هستیم، تصریح کرد: اگر نبود جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهیدان و رزمندگان انقلاب امروز شاهد موفقیت و پیشرفت‌های جوانان و دانشمندان نبودیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد در ادامه پیروی از ولایت فقیه به عنوان رهبری منحصربه‌فرد، آگاه و عالم به امور را مهم‌ترین عوامل موفقیت و رشد کشور در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و اذعان داشت: ملت ما توانستند با بصیرت و عشق به ولایت نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و تمام بدخواهان نظام را ناکام بگذارند و در مقابل تهاجمات و ناتوی فرهنگی دشمنان، نظام اسلامی را بیمه کند.

پیرحیاتی بیداری اسلامی در بین ملت‌های مسلمان را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و گفت: ملت ایران با حماسه‌آفرینی‌های خود در عرصه‌های مختلف به خصوص در پیروزی انقلاب اسلامی الگویی مناسب برای سایر ملل مسلمان شدند چرا که با ایستادگی بر آرمان‌های بزرگ خود قدرت‌های پوشالی استکبار را به چالش کشیده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها را یکی از برنامه‌های دهه فجر توسط دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد برشمرد و گفت: قطعاً برگزاری این کرسی‌ها می‌تواند در تقویت دانشگاه‌ها و انتقال مفاهیم ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب تأثیرگذار باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد فضاسازی تبلیغاتی در محیط دانشگاه، برگزاری نشست‌های علمی، فرهنگی و هنری، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری محافل علمی، فرهنگی برای انتقال فرهنگ انقلاب، برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب و آثار هنری، تقدیر از فعالان عرصه‌های فرهنگی، هنری و علمی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم دعا در مزار شهدای گمنام، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال را از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد برشمرد.

انتهایی پیام/89008/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول