اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

آمادگی کمیته‌های قرآنی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از آمادگی کمیته‌های قرآنی و تشکل‌های دینی این استان برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر خبر داد.

آمادگی کمیته‌های قرآنی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این خبر اظهار کرد: امسال 529 هیئت مذهبی استان کردستان و 412 مداح استان آماده برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر هستند.

وی بیان کرد: همچنین به منظور گرامیداشت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران 130 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان کردستان اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر و تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران که جرقه‌ای از انقلاب عاشورایی است کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان و اعضای هیئات مذهبی حضور دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نقش انجمن‌های اسلامی را نیز برای حضور جوانان و نوجوانان مهم دانست و گفت: باید جوانان و نوجوانان را در برنامه‌های دهه مبارک فجر مشارکت داد و زمینه حضور آن‌ها را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری یادآور شد: همچنین در آستانه فرا رسیدن 17 ربیع‌الاول جشن‌های ولادت پیامبراعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) نیز به همت هیئات مذهبی و مداحان استان برگزار می‌شود.

 وی از برگزاری 90 مراسم ویژه ایام مبارک دهه فجر در این استان خبر داد و یادآور شد: این مراسم در تمامی شهرستان‌های استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هر شهرستان 10 مراسم برگزار می‌شود، افزود: این مراسم و برنامه‌ها با همکاری کانون‌های فرهنگی - تبلیغی، هیئات مذهبی و انجمن‌های اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: مراسم یاد شده به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79007/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول