اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی خبر داد

بهره‌برداری از کلکتور اصلی فاضلاب مسکن مهر بیرجند در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی گفت: در دهه فجر کلکتور اصلی فاضلاب شمال شهر در طرح 20 هکتاری بیرجند به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از کلکتور اصلی فاضلاب مسکن مهر بیرجند در دهه فجر

سید مجتبی عراقی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، به مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی این مجموعه در دهه فجر اشاره و اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی برای دهه فجر سال جاری پنج پروژه‌ را آماده بهره‌برداری دارد.

وی افتتاح چاه شماره 11 شهر قاین را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی این مجموعه در دهه فجر عنوان کرد و افزود: این پروژه شامل اتاقک حصارکشی، تجهیز چاه شماره 11 و 2.7 کیلومتر خط انتقال می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی به اعتبار این پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه که در دشت پهنایی شهر قاین قرار دارد با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیون ریال آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

عراقی‌زاده از افتتاح پروژه آبرسانی به فاز دو مسکن مهر نهبندان در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: این پروژه شامل توسعه شبکه آب شرب فاز دو مسکن مهر به طول سه کیلومتر است که با اعتبار 900 میلیون ریال آماده بهره‌برداری شده است.

وی آبرسانی به دانشکده کشاورزی سربیشه به طول 3.8 کیلومتر را از دیگر پروژه‌های افتتاحی این مجموعه در دهه فجر سال جاری عنوان کرد و گفت: محل اجرای این پروژه حد فاصل خروجی شهر سربیشه تا دانشکده کشاورزی است و با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 300 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی از افتتاح ساختمان کنترل مرکزی بیرجند با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 980 میلیون ریال و کلکتور اصلی فاضلاب شمال شهر واقع در طرح 20 هکتاری در دهه فجر امسال خبر داد و اذعان داشت: کلکتور اصلی فاضلاب بیرجند با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/69004/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول