اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

اجرای 120 برنامه در دهه مبارک فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از اجرای 120 برنامه متنوع فرهنگی و هنری به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

اجرای 120 برنامه در دهه مبارک فجر

محمدرسول شیخی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه از اجرای 120 برنامه متنوع فرهنگی و هنری به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها در قالب 8 کمیته اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های فرهنگی و مساجد، دانش‌آموزی و دانشجویی، روستایی، اصناف و کارگری، بسیج و ایثارگران، ورزش و جوانان، تعاون و بانوان در این شهرستان به منظور اجرای هرچه بهتر ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر، تصریح کرد: در گرامیداشت ایام پیروزی خون بر شمشیر 174 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال در شهرستان قروه به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار قروه با بیان اینکه محوریت برنامه‌های امسال بر مبنای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان است گفت: دهه مبارک فجر مجاهدت برای احیای ارزش‌های انسانی ـ اسلامی بود که نقش‌آفرینی در زمینه پویایی و استحکام حکومت دینی را در پی داشت.

شیخی‌زاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب بزرگ پیامبر اعظم(ص) است تصریح کرد: این دو انقلاب در سایه دین و وحدت مردم در راستای ظلم‌ستیزی و براندازی حکومت غیرالهی شکل گرفت و رمز پیروزی این دو در همین نهفته است.

وی نقش اقشار مختلف جامعه را در پیروزی، شکل‌گیری و تثبیت انقلاب اسلامی ایران تاثیرگذار دانست و افزود: همین ویژگی برجسته انقلاب ملت ایران را از سایر انقلابهای دنیا متمایز کرده است.

برگزاری یادواره‌های شهدا، محافل و جشنواره‌های قرآنی، جنگ شادی، همایش‌های تخصصی و چندین برنامه دیگر از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در قروه است.

انتهای پیام/79009/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول