اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 76

فرجی: فضاسازی شهری دهه فجر در ورامین از 5 بهمن آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین با اشاره به اقداماتی که در ارتباط با دهه فجر در این شهرستان صورت گرفته است، گفت: فضاسازی شهری دهه فجر در ورامین از پنجم بهمن آغاز شده است.

فرجی: فضاسازی شهری دهه فجر در ورامین از 5 بهمن آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فتح‌اله فرجی لحظاتی پیش در نشست هماهنگی کمیته تزئینات ستاد دهه فجر شهرستان ورامین با اشاره به اقدامات این کمیته اظهار داشت: تمام بخش‌های شهرداری هماهنگی لازم جهت ایجاد فضای مناسب شهری را پیدا کرده‌اند و کارها به بهترین نحو در حال اجرا است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین گفت: تزئینات شهری در ورامین حتی با تهران که ام‌القراء جهان اسلام است قابل قیاس نیست، تمام شهروندان ورامینی هرساله به استقبال دهه مبارک فجر می‌روند، مسئولان شهر هم دغدغه‌های فراوانی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه مبارک فجر دارند و این امر مایه مباهات است.

مدیر روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین عنوان کرد: از دو ماه پیش جلسات متعدد ستاد برگزار شده،ذ کارها هماهنگ شده‌اند، امروز هم جلسه نهایی هماهنگی است که با تمام قوا و انرژی کافی وارد دهه مبارک فجر شویم.

وی فضاسازی شهری دهه فجر در ورامین از پنجم بهمن ماه آغاز شده است، افزود: از 11 بهمن این فضاسازی‌ها و تزئینات وارد مرحله جدیدی می‌شود و حجم کارها بالاتر می‌رود تا به 22 بهمن برسیم، در 22 بهمن اوج کار ستاد است و باید به بهترین نحو روز میمون پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و جهانیان باید بدانند مردم ایران همچنان در ادامه راه شهدا و آرمان‌های امام عظیم‌الشان خود ثابت قدم و استوار هستند.

این گزارش حاکی است، نشست هماهنگی کمیته تزئینات ستاد دهه فجر شهرستان ورامین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی مسئول ستاد دهه فجر شهرستان ورامین، محمد حسن فرجی رئیس شورای اسلامی شهر ورامین، رضا کارخانه شهردار ورامین و مسئول کمیته تزئینات ستاد و تعدادی از معاونت‌ها و مسئولان بخش‌های شهرداری ورامین در دفتر شهردار تشکیل شد.

انتهای پیام/2462/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول