اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرا رسیدن جشن انقلاب

برنامه دهه فجر حوزه هنری کاشان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه هنری شهرستان کاشان برنامه‌های این حوزه را در دهه فجر سال جاری اعلام کرد.

برنامه دهه فجر حوزه هنری کاشان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد قنبری در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: حوزه هنری کاشان برنامه‌های خود را در موضوعات مختلف با رویکرد گسترش هنر متعهد و همچنین احیا و زنده نگه داشتن  دستاوردهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرده است.

وی از اعزام شاعران و اساتید برای قرائت اشعار، سخنرانی و بازگو کردن خاطرات دوران انقلاب به عنوان یکی از برنامه‌های حوزه هنری کاشان در دهه فجر امسال نام برد و گفت: برگزاری شب شعر با موضوع انقلاب و بیداری اسلامی در دهه فجر امسال برنامه دیگری است که در راستای نشر و تقویت شعر انقلاب در دستور کار این حوزه قرار گرفته است.

مدیر حوزه هنری کاشان همچنین از برپایی نشست تخصصی اساتید و هنرمندان رشته تئاتر با موضوع هنر انقلاب به عنوان برنامه دیگر در نظر گرفته شده توسط این نهاد هنری برای دهه فجر یاد کرد.

قنبری از برگزاری کارگاه یک روزه تولید آثار نقاشی و تصویرسازی انقلاب در دهه فجر امسال در کاشان نیز خبر داد و گفت: در این راستا مسابقه عکاسی و تصویربرداری از مراسم دهه فجر کاشان و به خصوص راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در این شهرستان نیز برگزار می‌شود.

وی همچنین به برپایی نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب مربوط به کاشان در دهه فجر امسال نیز اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه تخصصی موسیقی، بازدید اساتید و هنرمندان از پروژه بازسازی خانه تاریخی رزاقیان به همراه دیدار با آیت‌الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر امسال در این شهرستان است.

 به گفته وی صدور بیانیه هنرمندان کاشان پس از حضور همگانی این قشر در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن پایان‌ بخش فعالیت‌های حوزه هنری این شهرستان در دهه فجر سال جاری است.

انتهای پیام/63009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول