اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 75

شهردار ورامین: شهرداری دهه فجر با تمام توان در میدان است

خبرگزاری فارس: شهردار ورامین با اشاره به فعالیت‌های این شهرداری در ایام دهه فجر گفت: شهرداری با تمام توان در دهه فجر در میدان است.

شهردار ورامین: شهرداری دهه فجر با تمام توان در میدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز نشست هماهنگی کمیته تزئینات این ستاد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی مسئول ستاد دهه فجر شهرستان ورامین، محمد حسن فرجی رئیس شورای اسلامی شهر ورامین و مسئول کمیته تزئینات ستاد و تعدادی از معاونت‌ها و مسئولان بخش‌های شهرداری ورامین در دفتر شهردار تشکیل شد.

شهردار ورامین در این نشست اظهار داشت: از شهرداری انتظار زیاد و به حقی در مناسبت‌های گوناگون می‌رود و به همین علت باید تمام واحدهای شهرداری خود را موظف بدانند در ایام مناسبت‌های ملی و دینی به خصوص دهه مبارک فجر از هیچ کوششی دریغ نورزند.

رضا کارخانه افزود: از حوزه معاونت خدمات شهری و نیز تمام قسمت‌های شهرداری این انتظار است که دهه فجر با تمام توان در میدان باشند، حق هم همین است.

مسئول کمیته تزئینات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین جایگاه ورامین به‌عنوان شهر شهیدان 15 خرداد را مورد اشاره قرار داد و گفت: ورامین شهر 15 خرداد است و در واقع مردم این شهر جرقه 22 بهمن و دهه مبارک فجر را زده‌اند، به همین دلیل همه باید تلاش کنند این شادمانی را تمامی اقشار مردم حس کنند، همه باید دست در دست هم دهیم تا مراسمی بهتر و مناسب‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به حساسیت خاص دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته ادامه داد: چشم تمام کشورهای حق طلب جهان به ایران اسلامی است، چشم دشمنان هم به دهه فجر امسال است و باید دهه فجر به طریقی گرامی داشته شود که دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار سازد و نقش ورامین در این بین غیر قابل انکار است.

شهردار ورامین در پایان از تخفیف 30 درصد عوارض شهرداری خبر داد و تصریح کرد: افرادی که از آغاز دهه مبارک فجر به مدت یک ماه جهت پرداخت عوارض شهرداری مراجعه کنند از 30 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند تا مردم به خوبی حلاوت این ایام را احساس کنند.

انتهای پیام/2462/ر10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول