اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم تاکنون صورت گرفت

احداث 88 پروژه ورزشی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون 88 پروژه ورزشی در خراسان‌جنوبی به ایجاد و بهره‌برداری رسیده است.

احداث 88 پروژه ورزشی در خراسان‌جنوبی

جعفر قدیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با پروژه‌های افتتاح شده از ابتدای دولت نهم تاکنون اظهار کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون 88 پروژه ورزشی در خراسان‌جنوبی اجرا که آماده‌سازی و افتتاح این تعداد طرح هزینه شدن اعتباری بیش از 267 میلیارد و 582 میلیون ریال را در پی‌داشت.

وی ادامه داد: از این تعداد 26 پروژه در شهرستان بیرجند با بیش از 80 میلیارد و 656 میلیون ریال ایجاد و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

افتتاح 12 پروژه ورزشی در شهرستان قاینات

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 12 طرح از طرح‌های افتتاحی دولت نهم و دهم در قاینات به بهره‌برداری رسیده است، افزود: اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها رقمی معادل 30 میلیارد و 907 میلیون ریال بود.

قدیری از افتتاح چهار پروژه ورزشی در شهرستان بشرویه از ابتدای دولت نهم تاکنون خبر داد و تصریح کرد: به منظور آماده سازی و افتتاح این طرح‌ها مبلغی بالغ بر 12 میلیارد و 155 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به طرح‌های ورزشی افتتاح شده این استان از ابتدای دولت نهم تاکنون متذکر شد: تعداد پنج پروژه ورزشی در شهرستان خوسف از ابتدای دولت نهم تاکنون به بهره‌برداری رسیده که مبلغ 20 میلیارد و 280 میلیون ریال اعتبار برای اجرای آنها صرف شده است.

بهره‌برداری از پنج طرح ورزشی در درمیان

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی افتتاح پنج پروژه در شهرستان درمیان را از دیگر پروژه‌های ورزشی افتتاح شده از ابتدای دولت نهم تاکنون دانست و ابراز داشت: به منظور اجرایی شدن این تعداد طرح اعتباری بیش از 12 میلیارد و 398 میلیون ریال هزینه شد.

قدیری با بیان اینکه چهار طرح در دولت نهم و دهم در شهرستان زیرکوه خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری رسیده است، اضافه کرد: برای آماده‌سازی این تعداد طرح ورزشی اعتباری معادل 8 میلیارد و 692 میلیون ریال صرف شده است.

وی از افتتاح هشت پروژه ورزشی در شهرستان سرایان خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این  پروژه‌ها مبلغ 29 میلیارد و 757 میلیون ریال بود.

هزینه شدن 18 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های ورزشی سربیشه

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی اعتبار هزینه شده برای 10 طرح ورزشی شهرستان سربیشه را 18 میلیارد و 912 میلیون ریال دانست و افزود: این طرح‌ها نیز از طرح‌های اجرایی دولت نهم و دهم به شمار می‌رود.

قدیری تصریح کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون چهار پروژه ورزشی در فردوس با اعتباری بیش از  20 میلیارد و 839 میلیون ریال اجرایی و افتتاح شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: برای افتتاح 10 طرح ورزشی در شهرستان نهبندان نیز اعتباری معادل 22 میلیارد و 986 میلیون ریال هزینه شد.

انتهای پیام/69010/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول