اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 41

رضوی: اجرای برنامه‌های ورزشی ویژه دهه فجر در تنکابن

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ـ ورزشی تنکابن در پاسداشت فجر انقلاب خبر داد.

رضوی: اجرای برنامه‌های ورزشی ویژه دهه فجر در تنکابن

سید غلامرضا رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در تنکابن عنوان کرد: بهره‌گیری از فضای ویژه ایام‌الله دهه فجر برای برگزاری مسابقات ورزشی فرصت ویژه‌ای است تا در کنار انتقال خاطرات پیروزی انقلاب و زنده نگه‌داشتن یاد امام راحل و شهدا به نسل آینده به پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان در ارتقای فرهنگ سلامت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی جامعه بپردازیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن ادامه داد: با توجه به برگزاری باشکوه جشن‌های دهه‌ فجر انقلاب اسلامی امسال اداره ورزش و جوانان تنکابن برنامه‌ریزی‌های خوبی تدوین کرده تا در همه‌ روزهای دهه مبارک فجر برنامه‌ای ورزشی و یا مسابقه‌ای را برگزار کنیم.

وی با تأکید بر این‌که هر چه در جامعه رویکرد به ورزش بیشتر باشد از سلامت بیشتری برخوردار هستیم و جامعه سالم یقیناً در راه رشد و توسعه موفق‌تر عمل خواهد کرد، افزود: با توجه به این‌که در ایام دهه فجر، ایران اسلامی غرق در شادی و سرور است، ما نیز تلاش کردیم تا با برنامه‌ریزی مدون دین جامعه ورزش و جوانان شهرستان را در این بخش به نحو ویژه‌ای در پاسداشت انقلاب ادا کنیم.

وی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان تنکابن را حضور جمعی مسئولان و ورزشکاران بر مزار  شهدا و نماز جمعه در این ایام، برگزاری رژه موتوری و خودروهای دو دیفرانسیل از گلزار شهدای شیرود تا گلزار شهدای تنکابن، برگزاری مسابقات کشتی دوستانه، ورزش همگانی عمومی به صورت آزاد، مسابقه والیبال بانوان، فوتسال نوجوانان، پرورش اندام باشگاه‌های شهرستان، مسابقه سه جانبه تکواندو، تنیس‌روی میز کارکنان اداره‌های شهرستان ویژه آقایان، دومین دوره تنیس روی میز مسابقات جام فجر به صورت رده سنی آزاد در طول دهه مبارک فجر در کنار برخی برنامه‌های فرهنگی ـ ورزشی دیگر اعلام کرد.

رضوی با تقدیر از حضور جامعه ورزش شهرستان در سال‌های گذشته در برنامه‌ها و مناسبت‌های ویژه ملی و مذهبی شهرستان اظهار امیدواری کرد: امسال نیز شاهد حضور پررنگ جامعه ورزش در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن‌ماه در کنار مردم شهرستان و پرشورتر از سال‌های گذشته خواهیم بود.

انتهای‌پیام/86020/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول