اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک:

پیشرفت‌های علمی کشور دشمنان را به وحشت انداخته است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: پیشرفت‌های علمی کشور دشمنان را به وحشت انداخته است.

پیشرفت‌های علمی کشور دشمنان را به وحشت انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی در مراسم جشن انقلاب در هنرستان دخترانه عاطفه شهرک قدس شهر آبیک اظهار داشت: امروز اقدامات، فعالیت‌ها و پیشرفت‌های علمی صورت گرفته در انقلاب اسلامی دشمنان را به وحشت انداخته است به همین دلیل دشمنان انقلاب اسلامی به بهانه‌های مختلف برای جلوگیری از پیشرفت‌های علمی کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در صدد هستند با جنگ نرم و انواع توطئه‌ها نوجوانان و جوانان را که سرمایه‌های عظیم کشور هستند از مسیر ارزش‌های اسلامی و انقلابی باز دارند.

این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان کشور باهوش‌تر، زیرک‌تر و آگاه‌تر از آن هستند که به دشمنان نظام اجازه دهند تا به اهداف و مقاصد شومشان دست یافته و در آنان نفوذ پیدا کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک تصریح کرد: گرامیداشت دهه فجر تجدید میثاقی دوباره با امام راحل و شهداست بنابراین مطلوب است دانش‌آموزان یاد امام راحل و شهدا را گرامی داشته و پیرو راهشان باشند تا ایران اسلامی در آینده نزدیک به کشوری نمونه و الگو در جهان تبدیل شود.

نوروزی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با علم‌آموزی و تهذیب نفس زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشند.

وی ابراز داشت: ایمان، باورها و اعتقادات دینی مردم، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و نیز اتحاد بین مردم از فاکتورهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی بوده که این فاکتورها نیز در استمرار حیات انقلاب اسلامی نیز ضروری و نقش تعیین‌ کننده دارند.

این مسئول اضافه کرد: نوجوانان و جوانان باید پای در مسیر نوجوانان و جوانان دیروز انقلاب اسلامی بگذارند تا موتور انقلاب اسلامی با سرعت به حرکت خود ادامه دهد.

گفتنی است، اجرای سه سرود از سوی همسرایان فجر (دانش‌آموزان دختر)، خواندن مقاله، قرائت دعای فرج از برنامه‌های جشن انقلاب در شهرستان آبیک بود.

انتهای پیام/77006/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول