اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

ایمنی و سلامت کاروان‌های راهیان نور از شاخص‌های عملکرد موفق است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: با مدیریت خوب استان کاروان‌های راهیان نور با ایمنی و سلامت به مناطق عملیاتی اعزام شده و بازگشتند.

ایمنی و سلامت کاروان‌های راهیان نور از شاخص‌های عملکرد موفق است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر فامیل کریمی شامگاه چهارشنبه در ستاد عالی پشتیبانی راهیان‌نور استان همدان با بیان اینکه در گسترش اعزام کاروان‌های راهیان نور به مساعدت علوم پزشکی و هلال احمر در ارائه خدمات اورژانسی و درمانی نیاز داریم، افزود: برای اجرای تعهدات خود در اعزام چند هزار نفر اولویت با ایمنی و سلامت کاروان‌ها است.

وی اضافه کرد: در اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی باید از ظرفیت‌های همه دستگاه‌ها استفاده شود و ادارات موظف هستند که در حوزه کارمندی و کارگری به تعهدات خود برای اعزام راهیان‌نور عمل کنند. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: باید در گسترش ظرفیت‌های مردمی برای حضور در مناطق عملیاتی فعالیت بیشتری انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 350 کانون مساجد در استان فعال هستند، تصریح کرد: لازم الست در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از ظرفیت کانون‌های مساجد در همه سطوح حتی مالی در بین اقشار مختلف جامعه استفاده کرد.

فامیل کریمی سپس به تعهدات دستگاه‌های خدماتی در ستاد راهیان نور اشاره کرد و یادآور شد: شرکت برق مبلغ 10 میلیون تومان، شرکت گاز 20 میلیون تومان، راه و شهرسازی 7 میلیون تومان، جهاد کشاورزی 5 میلیون و 500 هزار تومان و شرکت آبفا مبلغ 5 میلیون تومان تعهد یاری به ستاد راهیان‌نور استان دارند.

وی اضافه کرد: در بخش راهیان‌نور ظرفیت‌های بالقوه‌ای داریم که باید بالفعل شود و راهیان نور بهترین راهکار اتصال مجاهدت‌های نسل گذشته در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان امروز است.

معاون استاندار همدان در پایان تصریح کرد: تربیت بدنی برای اعزام ورزشکاران به مناطق عملیاتی برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دهد و ارشاد طبق اعلام آمادگی هزار جلد کتاب در بین راهیان نور توزیع کند.

انتهای پیام/89019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول