اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد زکات استان کردستان:

زکات پشتوانه‌ دین و از مؤلفه‌های فقرزدایی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد زکات استان کردستان گفت:‌ زکات پشتوانه‌ای بزرگ و ارزشمند برای فقرزدایی و توسعه رشد و آبادانی در جوامع اسلامی است.

زکات پشتوانه‌ دین و از مؤلفه‌های فقرزدایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دومین جلسه شورای زکات استان که چهارشنبه‌شب با حضور رئیس شورای زکات کشور در سنندج برگزار شد اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ پرداخت زکات مسیر را برای رفع مشکلات و کاهش فقر در جامعه تسهیل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ احیای اصول دین اسلام بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و مسیر را برای توسعه و ترویج این دین الهی هموار می‌کند.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی، احیای ارزش‌های دین اسلام و مطابقت قانون اساسی کشور مطابق با قانون قرآن است که به حکومت‌ ما اقتدار بخشیده است و باید با جان و دل از آن حفاظت کرد.

وی اضافه کرد: تحریم‌های همه جانبه‌ دشمنان علیه ملت ضرورت توجه به بحث پرداخت زکات به عنوان یکی از مولفه‌های فقرزدایی را دوچندان کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه انقلاب اسلامی را الگوی بیداری‌ اسلامی دانست و گفت: این حرکت به برکت انقلاب اسلامی آغاز شده و به امر خداوند تا حاکم کردن دین اسلام بر جهان ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی گفت: اتحاد و همبستگی مردم و نظام و تبعیت محض آنان از ولایت فقیه مهم‌ترین پشتوانه انقلاب است که توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی به خوبی دریافته‌اند که اعمال جنگ‌های نظامی و جنگ نرم نمی‌تواند ملت ایران را از مسیر و حرکت روبه ‌رشد باز دارد به همین دلیل تحریم‌های اقتصادی و فشار بر مردم را برای خروج انقلاب از مسیر اصلی برگزیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد:‌ دشمنان با تحمیل جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ملت ایران اسلامی در تلاش هستند مردم بصیر و هوشیار کشور ما را در مقابل نظام قرار دهند تا انقلاب اسلامی را از ریشه بزنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی ایجاد تفرقه در بین مسلمانان ایران را مهم‌ترین استراتژی دشمنان عنوان کرد و گفت: فشار اقتصادی دیگر استراتژی دشمنان در راستای دستیابی به اهداف ظالمانه آنان علیه ایران اسلامی است.

به گفته وی، مقابله با دشمن در چنین میدانی نیاز به داشتن برنامه‌ریزی صحیح و پای کار بودن تمامی مردم و مسئولان دارد تا این گردنه سخت ایجادی توسط دشمن را با موفقیت طی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: تحریم‌های اقتصادی  مسئله تازه‌ای نیست و‌ ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند در راستای دفاع از اسلام، قرآن و انقلاب در برابر هیچ دشمنی کوتاه نمی‌آیند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در پایان توجه به قشر ضعیف و کم‌درآمد جامعه و تامین نیازهای ضروری آنان را ضروری دانست و گفت: نباید اجازه داد به واسطه تحریم‌های اقتصادی به فقرا و نیازمندان فشار وارد شود.

انتهای پیام/79002/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول