اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان اعلام کرد:

اختصاص اعتبار 970 میلیون تومانی به راهیان‌نور استان همدان

خبرگزاری فارس: معاون استاندار همدان گفت: در سال جاری اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای برنامه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شد که مبلغ 970 میلیون تومان آن برای راهیان نور تخصیص یافت.

اختصاص اعتبار 970 میلیون تومانی به راهیان‌نور استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو سامری شامگاه چهارشنبه در ستاد عالی پشتیبانی راهیان‌نور استان همدان با بیان اینکه در سال جاری با محدودیت منابع مالی مواجه هستیم، افزود: امیدواریم تا پایان سال مالی 91 بتوانیم با اخذ بودجه‌های بیشتر به تعهدات خود در خصوص راهیان نور عمل کنیم.

وی ادامه داد: سرانه اعزام هر زائر به مناطق عملیاتی بین 50 تا 60 هزار تومان است و اعتباری بیش از 500 میلیون تومان به راهیان‌نور دانش‌آموزی، 180 میلیون تومان به اقشار و 140 میلیون تومان برای کاروان‌های دانشجویی در نظر گرفته شده است.

معاون امور عمرانی استاندار همدان در ادامه به اردوگاه کربلای 4 در منطقه صفر مرزی جنوب اشاره کرد و اظهار داشت: هنوز زمینی که در نظر داریم به ستاد راهیان نور تحویل نشده و به محض اینکه زمین را تحویل بگیریم کارگاه ساخت را تجهیز می‌کنیم.

وی با بیان این که مجموعه کربلای 4 به اعتباری بالغ بر 140 تومان نیاز دارد، علت تاخیر در واگذاری زمین را، در نقطه صفر مرزی قرار گرفتن طرح عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که تا سالگرد عملیات کربلای 4 این طرح اجرا شود.

سامری در پایان گفت: موضوع اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی بسیار مهم است و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه در مرحله اول اعزام دانش‌آموزان به راهیان‌نور، 8 هزار و 300 نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند، گفت: با توجه به انجام جامعه آماری قبل، در حین بازدید از مناطق عملیاتی و بعد از اعزام در بین دانش‌آموزان، از راهیان نور رضایت دارند.

عباس حسنی‌محتشم افزود: برای اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی مشکل تامین اعتبارات داریم و امیدواریم کار اعزام به علت کمبود بودجه تعطیل نشود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آنها در بهتر شدن درس و روحیات معنوی دانش‌آموزان تأثیر مثبتی داشته است.

انتهای پیام/89019/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول