اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

راه عبور از تحریم‌ها وحدت و گوش به فرمان بودن به اوامر ولی فقیه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برای عبور از تحریم‌های سخت غرب وحدت و گوش به فرمان بودن به اوامر ولی فقیه است

راه عبور از تحریم‌ها وحدت و گوش به فرمان بودن به اوامر ولی فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ناصر سودانی ظهر امروز که پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه اهواز سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: غرب تحریم‌های سختی را علیه ایران اسلامی آغاز کرده است و در حال برنامه‌ریزی برای عبور از این تحریم‌ها هستیم.

وی افزود: تنها روش برای عبور از تحریم‌های سخت غرب وحدت و گوش به فرمان بودن به اوامر ولی فقیه است که این کشتی انقلاب را به سلامت از توفان‌های شدید نجات داده است.

وی با توصیف ایت تحریم‌ها خاطر نشان کرد: تحریم‌های اعمال شده علیه ایران بسیار سخت هستند و به این دلیل استکبار انتظار دارد که هر لحظه مقابلش در هم شکند ولی ایران در مسیر خود در حال پیش‌روی است.

سودانی تاکید کرد: تحریم‌های اعمال شده تاکنون برای هیچ کشوری اعمال نشده است و به این دلیل مقابله با این تحریم‌ها بسیار دشوار است ولی مسئولان در این مسیر موفق خواهند بود.

*نفت اصلی‌ترین حربه است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نفت اصلی‌ترین حربه نظام غرب است که با ایجاد محدودیت در فروش آن به ایران اسلامی فشار وارد می‌کند و باید در راستای رفع مشکلات در این حوزه برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: ایران با کشورهای زیادی مبادلات ارزی به دلیل فروش نفت دارد و آمریکا از فروش نفت به کشورهای هدف جلوگیری می‌کند و خریداران نفت ایران را تحت فشار قرار می‌دهد که از ایران نفت خریداری نکنند.

سودانی تاکید کرد: در بیشتر اوقات مشاهده شده است که نفت مورد نیاز کشورهای هدف توسط آمریکا تامین شده است و این خود باعث شده تا فروش نفت در ایران با محدودیت مواجه شود.

*مشکلات ورود درآمدهای نفتی به کشور

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اعمال این تحریم‌ها فروش نفت به کشورهای خارجی محدود شده است و علاوه بر آن بیش الز 100 میلیون دلار در روز از محل فروش نفت به کشور وارد نمی‌شود و با مشکلات ارزی مواجه شده‌ایم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران یاد داد که زیر فشارهای باید برای مقابله دشمن اقدام کرد و به این دلیل در شرایط کنونی استوار مقابل تحریم‌ها ایستاده‌ایم.

وی افزود: مقابله با تحریم‌ها برای ملت ایران کار دشواری نیست و به این دلیل مردم بار دیگر با ایستادگی مقابل استکبار جهانی اقتدار آن را به سخره خواهند گرفت.

*زیر فشار پیشرفت کرده‌ایم

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زیر فشارهای زیاد توانسته‌ایم پله‌های پیشرفت را طی کنیم و در شرایط کنونی از نظر علمی در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

سودانی افزود: با تحریم‌ها و محدودیت‌های اعمال شده علیه ایران اسلامی توانسته‌ایم با رتبه 12 علمی جهان برسیم و این نشان از توانمندی جوانان ایران اسلامی است.

انتهای پیام/72006/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول