اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اردل:

نشر ارزش‌های انقلاب مصونیت‌بخش جامعه در برابر تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل گفت: نشر ارزش‌های انقلابی عامل مهمی در راستای مصونیت بخشی جامعه در برابر طوفان‏های تهاجم فرهنگی و روانی دشمنان انقلاب است.

نشر ارزش‌های انقلاب مصونیت‌بخش جامعه در برابر تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حشمت الله ظفریان امروز در نشست حضور کارکنان سپاه ناحیه اردل، اظهار داشت: امام خمینی(ره) تمام زندگی خود را وقف اسلام و مسلمین کرد.

وی افزود: کشور ما در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفته و دشمن با جنگ نرم درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است که همه باید در راستای خنثی‌سازی این توطئه و افزایش امیدواری مردم بکوشیم.

ظفریان ایستادگی در برابر استکبار را از اصلی‌ترین شعارها و آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: در این راه باید با تبعیت از مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و حضور پررنگ مردم در صحنه‌های مختلف بکار بندیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل نشر ارزش‌های انقلابی را عامل مهمی در راستای مصونیت بخشی جامعه در برابر طوفان‏های تهاجم فرهنگی و روانی دشمنان انقلاب برشمرد و گفت: همبستگی، وحدت و عشق و ارادت مردم به حضرت امام و تبعیت از فرمان ولایت باعث پیروزی انقلاب شکوهمند ملت ایران شد.

وی با اشاره به شور انقلابی مردم در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب و ورود حضرت امام خمینی(ره) پس از سالیان طولانی به میهن اسلامی، گفت: نسل امروز جامعه، دوران مبارزات انقلاب را درک نکرده و بسیاری از کسانی که انقلاب را درک کرده‌اند را نمی‌توان به آسانی پیدا کرد، برهمین اساس لزوم تبیین و شناسایی انقلاب، چگونگی شکل‌گیری آن، نقش رهبری امام راحل و دستاوردهای این انقلاب ارزشی بیش از پیش لازم و ضروری است.

ظفریان پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون رهبری کم نظیر حضرت امام(ره)، از خود گذشتگی شهدای گران قدر و حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف خواند و افزود: ضروری است، با بهره‌گیری از شیوه‌های جذاب فرهنگی و هنری و ارائه طرح‌های متنوع و خلاقانه، دستاوردهای انقلاب باشکوه اسلامی ایران را به دانش‌آموزان انتقال دهیم.

وی در ادامه گفت: آموزش و پرورش جایگاه فرهنگ هر جامعه است و فرهنگ ما آمیخته با آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب و نیز شهدای انقلاب است.

انتهای پیام/68001/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول