اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت:

کمپ‌های ترک اعتیاد غیرقانونی تعطیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت گفت: به افرادی که قصد راه‌اندازی کمپ‌های ترک اعتیاد دارند، در صورت عدم رعایت موارد قانونی اجازه بهره‌برداری داده نمی‌شود.

کمپ‌های ترک اعتیاد غیرقانونی تعطیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، سید یدالله حسینی در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر مرودشت یکی از استراتژی‌های پیشگیری از اعتیاد را ایجاد انگیزه عنوان کرد و اظهار داشت: از جمله راهبردهای تاثیرگذار در جلوگیری از اعتیاد جوانان ایجاد انگیزه و آگاه‌سازی آنان در مورد اثرات سوء مواد مخدر است که می‌توان از آن به عنوان یک جهاد اجتماعی نام برد.

وی اثرات مصرف مواد مخدر را موجب از هم پاشیدگی نظام خانواده دانست و افزود: هر چند که افراد گرفتار با اعمال خود موجبات ضرر و زیان به خانواده خود را فراهم می‌آورند، اما به یقین اثرات اجتماعی آن گریبان‌گیر جامعه و مردم نیز می‌شود.

فرماندار مرودشت اضافه کرد: ترویج و گسترش مواد مخدر و کمرنگ کردن معنویات از مهم‌ترین اهداف دشمنان برای جدا کردن جوانان از علم و دانش است، از این رو باید در برابر دشمنان ایستادگی کنیم که مبادا آنان به دام اعتیاد بیفتند.

حسینی به نقش مهم آموزش و پرورش در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش نقش کلیدی و غیرقابل انکاری در برنامه‌های کاهش تقاضا، پیشگیری و گرایش دانش‌آموزان به سمت اعتیاد دارد به همین منظور برای مقابله با مواد مخدر نیازمند آسیب‌شناسی و نقشه راه و مهندسی مقابله هستیم.

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر مرودشت خواستار راه‌اندازی کمپ‌های استاندارد در این شهرستان شد و اذعان داشت: لازم است افرادی که قصد راه‌اندازی کمپ‌های ترک اعتیاد دارند بر اساس قانون و دستورالعمل و با استانداردسازی نسبت به احداث و راه‌اندازی اقدام کنند و در صورت عدم رعایت موارد قانونی اجازه بهره‌برداری به آنان داده نمی‌شود.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول