اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ساری:

5000 بسیجی ساروی به راهیان نور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ساری از اعزام 5 هزار بسیجی به راهیان نور در سال‌جاری خبر داد.

5000 بسیجی ساروی به راهیان نور اعزام می‌شوند

غلامرضا شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به این‌که بسیج امروز پرورش یافته همان بسیج دوران جنگ است، گفت: بسیج امروز دارای 30 سال تجربه است.

فرمانده سپاه ساری با اشاره به مقاطع مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس عرصه سازندگی، جبهه فرهنگی و جنگ نرم عنوان کرد: میدان‌دار همه جبهه‌ها بسیج بوده است.

وی با اشاره به این‌که 50 درصد از اعتبارات کل پایگاه باید به حلقه‌های صالحین اختصاص داده شود، گفت: فرماندهان پایگاه باید به درخواست مربیان حلقه‌های صالحین بودجه مورد نظر را در اختیار آنان قرار دهند.

فرمانده سپاه ساری بر لزوم توجه بیشتر به برگزاری حلقه‌های صالحین تأکید کرد و از فرماندهان پایگاه خواستار شد که با همت و تلاش بیشتری حلقه‌های صالحین را در سطح بسیج مساجد و محلات برگزار کنند.

شریعتی در ادامه، رویکرد اردوهای راهیان نور را یک مسئله فرهنگی و خاری دیگر در چشم دشمنان نظام الهی دانست و از شرکت‌کنندگان در این اردوی معنوی خواستار شد که اندوخته‌های معنوی این سفر را در تمام مراحل زندگی و تحصیل به کار گیرند.

این مسئول فعالیت‌های راهیان نور را سرفصل تمام اقدامات در زمینه‌ حفظ فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان دانست و عنوان کرد: راهیان نور اثرات بسیار خوبی در بین نسل جوان گذاشته است.

فرمانده سپاه ساری در پایان با اشاره به این‌که در سال گذشته پنج هزار بسیجی از شهرستان ساری به راهیان نور اعزام شدند، اظهار داشت: در سال ‌جاری حدود پنج هزار بسیجی به اردوهای راهیان نور ارسال می‌کنیم.

انتهای‌پیام/2296/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول