اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

اردوهای راهیان نور راه رسیدن به خداست / دانش‏آموزان شاهرودی با قطار به اردو می‏روند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: اردوهای راهیان نور راه رسیدن به خداست و باید قدر فرصت پیش‏آمده را به خوبی دانست.

اردوهای راهیان نور راه رسیدن به خداست / دانش‏آموزان شاهرودی با قطار به اردو می‏روند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان‌های راهیان نور شاهرود به مناطق عملیاتی جنوب کشور که در مسجد راه‏آهن شاهرود برگزار شد، خطاب به دانش‌آموزان اعزامی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور راهی برای تقرب به خداوند است و شما که در این اردو حضور دارید، توسط شهدا دعوت شده‌اید و باید بدانید که هر کسی لیاقت زیارت مقتل شهدا را ندارد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: شما اکنون در این اردو شرکت می‌کنید و باید بدانید که صدام می‌خواست یک هفته‌ای ایران را بگیرد؛ اما هشت سال تلاش کرد و آخر نتوانست حتی یک وجب از خاک ما را به دست آورد و با خواری عقب نشست و شما که از این مناطق دیدن می‌کنید، باید نتایج بازدید خود را برای ما بیاورید.

وی افزود: شما دانش‏آموزان باید برای ما عنوان کنید که دشمن آیا توانست به اهداف خود دست یابد یا خیر؟

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: امیدواریم که از این اردو توشه‌های فراوان را فرا گیرید و با دست پُر باز گردید و سفیرانی برای ترویج فرهنگ شهادت و جهاد در جامعه باشید.

بر اساس این گزارش؛ قرار بود دانش‌آموزان شاهرودی با اتوبوس به سمنان اعزام و از آنجا با قطار به مناطق عملیاتی جنوب کشور رهسپار شوند که با هماهنگی‌های انجام گرفته بین سپاه و راه‏آهن شمال‏شرق کشور، اعزام دانش‌آموزان از شاهرود به صورت ریلی محقق شد.

قرار است مابقی شهرستان‌‌های استان سمنان نیز از مبدأ شهرهای خود اعزام داشته باشند و دانش‌آموزان شهرستان میامی نیز از راه آهن شاهرود اعزام می‌شوند.

پیش از این قرار بود که اعزام‌ها از مبدأ سمنان به مقصد اندیمشک انجام شود.

در این کاروان‌ها، بیش از 220 نفر از دانش‌آموزان سال دوم متوسطه شاهرود حضور دارند که به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی شرهانی، فتح‏المبین، شلمچه و هویزه دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول