اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک خبر داد

اعزام 320 دانش‌آموز باغملکی به اردوی‌های راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک از اعزام 320 دانش‌آموز پسر باغملکی به اردوی راهیان نور و مناطق عملیاتی استان خوزستان خبر داد.

اعزام 320 دانش‌آموز باغملکی به اردوی‌های راهیان نور

سیدعبدالمطلب رحیمی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار داشت: وظیفه همه مردم است که در راه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گام برداریم.

وی افزود: ما در برابر جنگ نرم دشمن و تهدیدات غیردینی و فرهنگی قرار داریم و امروز خطر تجهیزات ماهواره، بلوتوث و اینترنت خطر بزرگیست که دختران و پسران ما را تهدید می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک اردوهای راهیان نور را یکی از راه‌های موثر در مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان باغملکی کاروان راهیان نور در مقطع دوم دبیرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: پسران دوم دبیرستان باغملکی از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان بازدید کردند و با نحوه برگزاری برخی عملیات‌ها از نزدیک آشنا شدند.

*صحنه‌هایی از دفاع مقدس و عملیات‌های رزمندگان اسلام بازسازی شد

رحیمی حسینی ادامه داد: در این اردوی دو روزه دانش‌آموزان به زیارت مزار سردار سرلشکر سیدمحمد حسین علم‌الهدی و دیگر شهدای حماسه‌ساز هویزه و کرخه نور رفتند و در پادگان شهید محلاتی اهواز نیز برای آشنایی دانش‌آموزان صحنه‌هایی از دفاع مقدس و عملیات‌های رزمندگان اسلام بازسازی شد.

وی زیارت مشهد شهید چمران در دهلاویه را یکی دیگر از برنامه‌های اردوی راهیان نور دانش آموزان باغملک عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان باغملکی با حضور در یادمان شهدای والفجر هشت اروند یاد و خاطره شهدای این عملیات را گرامی داشتند.

وی در پایان تصریح کرد: زیارت مشهد شهدای شلمچه از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان نور پسران دانش آموز باغملک بوده است.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول