اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست وزارت بهداشت و درمان قول مساعد داد

تعمیر دستگاه MRI بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: سرپرست وزارت بهداشت و درمان و آموزش‌های پزشکی برای تعمیر دستگاه MRI بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند قول مساعد داده است.

تعمیر دستگاه MRI بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با دستگاه MRI بیمارستان امام رضا(ع) شهر بیرجند اظهار کرد: طی دیداری که با سرپرست وزارت بهداشت و درمان انجام شد، محمد حسن طریقت منفرد قول مساعد دادند تا در اسرع وقت در ارتباط درست شدن این دستگاه اقدام کنند.

وی افزود: امید است هرچه زودتر این وعده محقق شده و شاهد درست شدن این دستگاه و کاهش مشکلات بیماران در سطح خراسان‌جنوبی باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از قطعات این دستگاه باید از خارج کشور وارد شود، تصریح کرد: به دلیل تحریم‌های موجود این کار با مشکل مواجه شده که در حال حاضر سرپرست وزارت بهداشت و درمان و آموزش‌های پزشکی قول مساعد داده تا با نخستین محموله‌ای که وارد ایران شود برای درست ‌شدن این دستگاه اقدام کنند.

عبادی درست شدن دستگاه MRI  بیمارستان امام رضا(ع ) بیرجند را در اولویت اقدامات وزارت بهداشت و درمان و آموزش‌های پزشکی عنوان کرد.

انتهای پیام/69008/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول