اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

منازل مسکونی مردم زلزله‌زده خراسان‌جنوبی سال آینده افتتاح شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا سال آینده منازل مسکونی مردم زلزله‌زده استان به بهره‌برداری برسد.

منازل مسکونی مردم زلزله‌زده خراسان‌جنوبی سال آینده افتتاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیرجند خدمت به مردم را یک نعمت اخروی دانست و اظهار کرد: باید با اراده قوی برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های فراوانی در اسلام وجود دارد که می‌تواند تحولات بی‌نظیری را در دنیا پدید آوردند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از زحمات تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان به ویژه هلال‌احمر در زلزله اخیر قدردانی کرد و افزود: بحث مقاوم‌سازی در روستاهای استان باید بسیار جدی گرفته شود تا با وقوع بلایای طبیعی شاهد تلفات جانی نباشیم.

عبادی گفت: باید هرچه زودتر کار بازسازی منازل زلزله‌زده انجام شود تا در سال آینده شاهد افتتاح منازل مسکونی مردم زلزله‌زده استان باشیم.

وی یادآور شد: از این پس کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بسیار سنگین می‌شود و در این راستا مسئولان این نهاد باید تمام تلاش خود را برای تسریع در بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مردم زلزله‌زده به کار گیرند.

یک کارشناس مذهبی در بیرجند نیز خدمت به مردم را کاری مقدس دانست و گفت: باید مسئولان تمام تلاش خود را برای رفع مشکل اشتغال جوانان به کار گیرند.

حجت‌الاسلام علی عارفی اظهار کرد: اگر معضل بیکاری مرتفع شود جلوی بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها گرفته می‌شود.

در ادامه علی زنگویی‌مطلق به عنوان سرپرست مرکز بهداشت بیرجند به جای رضا اویسی، محمدحسن ساجدی‌راد سرپرست اداره ورزش و جوانان به جای علی خسروی، محسن غلامیان‌مقدم سرپرست اداره تعاون روستایی به جای حسین حسین‌زاده، سرهنگ محمد شجاعی نسب فرمانده انتظامی بیرجند به جای سرهنگ سرمد و حسین دانش سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند، به جای حسین مشفقی معرفی شدند.

انتهای پیام/69002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول