اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 105

مهدوی:جمهوری اسلامی به دنبال علم منجر به تولید است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال علمی است که منجر به تولید شود.

مهدوی:جمهوری اسلامی به دنبال علم منجر به تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی صبح امروز در مراسم افتتاحیه پروژه‌های جهاد کشاورزی بابل اظهار داشت: دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد و بعد از 34 سال عمر نظام، تشعشع آن در اقصی نقاط کشور در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف نمود یافت.

وی افزود: مهم‌ترین و ارزشمندترین این اقدامات در بخش دستاوردهای علمی است، اما نه علمی که کشورهای استکبار برای استعمار مردم جهان در پی کسب آن هستند بلکه علمی همراه با عمل که منجر به بازدهی مناسب و تولید ارزشمند شود.

فرماندار بابل اظهار داشت: امروز برای توسعه بخش کشاورزی به کلینیک گیاه‌پزشکی به تعداد جمعیت نیاز داریم، امروزه عرصه‌های تولید ما در دست جوانان تحصیل‌کرده قرار گرفته اما کشاورزان ما هنوز از علم جامعی برخوردار نیستند.

وی تصریح کرد: ورود جوانان مستعد و آگاه به علم کشاورزی می‌تواند هم سبب تولید محصول ارگانیک شده و هم درآمد مناسب برای آن‌ها ایجاد کند.

فرماندار بابل با اشاره به این‌که باید شرایطی ایجاد کرد تا جوانان به سمت تولید بروند، افزود: جوانان ما تمایل دارند به سمت شغل‌های اداری بروند در حالی که باید شرایطی ایجاد کرد که به سمت تولید کشیده شوند.

وی اظهار داشت: هر کشوری که دارای چهار علوم پیشرفته باشد می‌تواند دنیا را در اختیار بگیرد اما استراتژی نظام اسلامی ما این است که باید به تمام علوم دست یابیم و آن را تنها برای ارتقای انسانی نه برای سیطره بر جهانیان به کار گیریم.

انتهای‌پیام/87009/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول