اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد صومعه‌سرا خبر داد

تحویل 400 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی صومعه‌سرا از تحویل 400 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال به مددجویان این نهاد در دو سال اخیر خبر داد.

تحویل 400 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمد ملک‌دوست بعد از ظهر امروز در جریان افتتاح هم زمان شش واحد مسکونی مددجویی در روستای «زیمسار» بخش تولمات این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: تمام واحدهای مددجویی برای حمایت از قشر نیازمند و خانه‌دار کردن آن ها است.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی به محرومان و اقشار نیازمند یک اصل مهم در بدنه اجرایی دولت و فعالان دولتی است که باید بیش از گذشته مورد توجه و تلاش مضاعف برای برطرف کردن مشکلات مردم قرار گیرد.

*کاهش جامعه آماری مددجویان کمیته امداد صومعه‌سرا

رئیس کمیته امداد صومعه‌سرا با اشاره به اجرای طرح «تک خدمتی» به مددجویان این شهرستان در راستای اولویت‌بندی نیازهای مددجویان تصریح کرد: در این طرح به جای زیر پوشش قرار دادن همیشگی و دائمی افراد نیازمند تنها نیازهای اولویت‌دار و اساسی آن ها برطرف می‌شود.

وی به تعداد مددجویان کمیته امداد صومعه‌سرا برای اجرای طرح تک خدمتی اشاره کرد و یادآور شد: جامعه آماری مددجویان صومعه‌سرا در حال کاهش است.

به گفته ملک‌‌دوست، جمعیت آماری کمیته امداد در سال 89 بالغ بر 23 هزار و 500 نفر در قالب 11 هزار و 200 خانوار بود که امسال این رقم به 19 هزار نفر در قالب 10 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد صومعه‌سرا کاهش یافته است.

وی رویکرد جدید کمیته امداد را جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد فرصت‌ طلب خواند و افزود: خدمت‌رسانی صادقانه به اقشار محروم، بی‌سرپرست یا بد سرپرست خانوار و افراد مطلقه نباید دستخوش برخی افراد فرصت ‌طلب قرار گیرد.

*تحویل 400 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد صومعه‌سرا

رئیس کمیته امداد صومعه‌سرا با اشاره به اهمیت خانه‌دار شدن مددجویان این نهاد اضافه کرد: این اقدام از سال 85 به بعد با ارائه تسهیلاتی از محل اعتبارات بنیاد مسکن محقق شده است.

وی از تحویل 400 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد صومعه‌سرا در دو سال اخیر خبر داد و اضافه کرد: برای احداث و تحویل این تعداد واحد مسکونی مددجویی بالغ بر 28 میلیارد ریال هزینه شده است.

ملک‌دوست با بیان اینکه از مجموع 400 واحد مسکونی مددجویی مذکور بالغ بر 66 واحد در سال جاری ساخته و تحویل صاحبان آن شده است، خاطر نشان کرد: 825 میلیون تومان در مجموع برای این 66 واحد مسکونی مددجویان اعتبار صرف شده است.

وی روند رو به رشد حوزه عمرانی و خدمات‌دهی کمیته امداد صومعه‌سرا به ویژه در سال جاری را مناسب خواند و یادآور شد: بالغ بر 70 درصد از مبالغ و هزینه‌های ساخت واحدهای مسکونی مددجویی را کمیته امداد با مشارکت بنیاد مسکن متقبل می‌شود.

*افتتاح هم زمان شش واحد مسکونی مددجویی در صومعه‌سرا

رئیس کمیته امداد صومعه‌سرا به افتتاح شش واحد مسکونی مددجویان این نهاد در دهه فجر جاری اشاره کرد و گفت: برای شش واحد مسکونی مذکور با اعتبار بخش وام به سازی روستایی بیش از شش میلیون تومان هزینه شده است.

ا‌نتهای پیام/84003/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول