اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد

بهره‌مندی 8 هزار کودک از خدمات تغذیه‌ کمیته امداد سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان گفت: در هفت ماه امسال، 8 هزار کودک سیستان و بلوچستان از خدمات تغذیه‌ای کمیته امداد استان بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 8 هزار کودک از خدمات تغذیه‌ کمیته امداد سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام‌خمینی سیستان و بلوچستان، محسن مسعودیان‌راد اظهار داشت: کمیته امداد سیستان و بلوچستان در کنار اشتغالزایی برای مددجویان و همچنین توانمندسازی فکری و به سلامت آنها نیز توجه داشته و خدمات مختلفی را در این زمینه ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد سیستان و بلوچستان در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه هدف این نهاد، برگزاری دوره‌های آموزشی بهداشتی برای مددجویان است، افزود: در این دوره‌ها موضوعات مختلفی در زمینه رعایت بهداشت فردی در محیط خانواده و اجتماع به مددجویان آموزش داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه از دیگر خدمات بهداشتی و تغذیه‌ای کمیته امداد سیستان و بلوچستان، پرداخت کمک هزینه تغدیه به کودکان زیر شش سال است، گفت: به علت اینکه کودکان در سن رشد قرار دارند، از همین رو ارائه خدمات تغذیه‌ای به آنها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

مسعودیان‌راد با اشاره به اینکه در هفت ماه امسال 8 هزار کودک سیستان و بلوچستان از طرح تغذیه کمیته امداد بهره‌مند شدند بیان داشت: در این راستا مبلغ 10 میلیارد و 754 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در ادامه به طرح‌های مشارکتی اجرایی کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: طرح‌های اکرام ایتام، رضوان، ماعون، احسان حسینی، رحمت، احسان دانش‌آموزی و ... از جمله آنها است.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول