اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان انجام شد

بهره‌برداری از 9 کلاس درس هوشمند در کنگان

خبرگزاری فارس: 9 کلاس درس هوشمند در کنگان راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از 9 کلاس درس هوشمند در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کنگان در این آیین اظهار داشت: در دهه فجر در کنگان و به ویژه در مدارس برنامه‌های متنوع و قابل توجهی برگزار شده است.

عبدالحسین بحرانی افزود: دانش‌آموزان قشر مهم جامعه هستند و اجرای برنامه‌های فرهنگی باکیفیت باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کنگان هدف از راه‌اندازی کلاس‌های هوشمند را استفاده از فناوری‌های نوین در شیوه تدریس ذکر کرد.

بحرانی یادآور شد: در این شیوه آموزش با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های آموزشی در مدارس در یادگیری دانش‌آموز نیز می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با بیان ویژگی‌های این شیوه خاطرنشان کرد: با ایجاد تنوع از لحاظ تصاویر، خلاقیت‌های تدریس توسط معلم بیان خواهد شد و هم اینکه دانش‌آموز با این شیوه انتقال مفاهیم را سریعتر یاد می‌گیرد.

این مسئول ابراز داشت: در استان بوشهر 350 کلاس درس هوشمند راه‌اندازی شده که در کنگان 9 کلاس درس به‌ طور همزمان راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بخشدار مرکزی کنگان نیز این تکنولوژی‌های آموزشی و استفاده از آن را در مدارس در همه علوم به‌ ویژه دروس تخصصی قرآن بسیار مثبت ارزیابی کرد.

حجت‌الاسلام محمد بحرانی ابراز امیدواری کرد که در همه مدارس و کلاس‌های درس از این روش استفاده شود.

وی بیان کرد: مردم در تمام عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب حاضر بوده‌اند و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول