اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 122

فعالان قرآنی:پیروزی انقلاب موجب احیای اسلام شد

خبرگزاری فارس: فعالان دینی و قرآنی در شهرستان سوادکوه با اشاره به آموزه‌های دینی در پیروزی انقلاب اسلامی بر احیای اسلام ناب محمدی با پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کردند.

فعالان قرآنی:پیروزی انقلاب موجب احیای اسلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، پیروزی انقلاب اسلامی از ابعاد مختلفی قابل بررسی است که نگاه‌های دینی دارای برجستگی خاصی در این موضوع است.

رئیس هیئت مذهبی شهرستان سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با تأکید بر این‌که برنامه‌های دهه فجر هر ساله باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر تعهد عمومی به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

غلامرضا ولی‌پور با بیان این‌که همه اقشار مردم در برنامه‌های دهه فجر شرکت می‌کنند، یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی آغاز بیداری اسلامی و احیای اسلام ناب محمدی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: هیئت مذهبی سوادکوه حضور پررنگی در برنامه‌های سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

پیروزی انقلاب اسلامی تجدید حیات اسلام بود

رئیس کانون مداحان شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن‌ماه سال 57 خط بطلانی بر فرضیات دنیامدارانه سردمدارانی است که دنیا را به صورت دهکده‌ای واحد اما بی‌ریشه می‌خواستند، افزود: انقلاب اسلامی مانعی جدی بر سر راه اهداف استعمارگران بوده است.

مهدی رضایی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی تجدید حیات اسلام و نفی اسارت و استعمار فرهنگی بود.

وی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری درباره این‌که دنیا تحت تأثیر اسلام و انقلاب به التهاب افتاد، خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، ثمره ایمان و ایستادگی امام راحل و ملت ایران بوده است.

آموزه‌های قرآنی کلید اصلی قیام ملت است

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان سوادکوه با بیان این مطلب که آموزه‌های قرآنی، کلید اصلی قیام ملت ایران بر علیه رژیم طاغوت بوده است، گفت: نفی ظلم و ستم و پرهیز از وابستگی به اجانب از دستورات قرآنی برای مسلمانان است که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته است.

مجتبی هاشمی به شجاعت و فداکاری‌های امام راحل و مردم و شهادت‌طلبی برای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: تأکید بر مسیر اسلامی در انقلاب با کمک و توفیق الهی همراه بوده است.

وی افزود: آموزه‌های قرآنی و دینی راهکار مطمئنی برای رفع مشکلات و موانع و دستیابی به اهداف اسلامی است.

انتهای‌پیام/86015/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول