اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 120

نخستین سایت جامع کشاورزی در نوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین سایت الگویی جامع کشاورزی باغ‌های سیاه‌ریشه در نوشهر افتتاح شد.

نخستین سایت جامع کشاورزی در نوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، صبح امروز با حضور مدیر هماهنگی آموزشی ترویجی سازمان جهاد کشاورزی مازندران نخستین سایت الگویی جامع ترویج کشاورزی غرب مازندران در نوشهر افتتاح شد.

احمد گلابیان در این مراسم با اشاره به اهداف و اهمیت و اجرای این طرح گفت: در این طرح تمامی بخش‌های فنی و تحقیقاتی بخش دولتی و خصوصی مشارکت دارند.

وی عنوان کرد: همچنین کارهای تحقیقاتی و ترویجی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان طرح الگویی جامع تولید به صورت پایلوت در استان مازندران و شهرستان در این استان اجرا می‌شود.

گلابیان شهرستان‌های اجرای طرح را شهرهای سوادکوه، ساری، قائمشهر، بابل، آمل و نوشهر نام برد و اظهار داشت: سه شهرستان در بخش زراعت برنج، دو شهرستان در بخش مرکبات و شهرستان نوشهر نیز در بخش سیاه ریشه فعالیت می‌کنند.

به گفته وی، این طرح در قالب یک دهستان و یا چند روستا به مدت سه سال اجرا می‌شود.

مدیر هماهنگی آموزش ترویج سازمان جهاد کشاورزی مازندران تعداد بهره‌برداران بخش کشاورزی مازندران را بیش از 500 هزار نفر بهره‌بردار و بیش از یک‌هزار و 700 مددکار ترویجی اعلام کرد.

میرحسین سنجرانی مدیر جهاد کشاورزی نوشهر نیز در این مراسم با اعلام آمادگی شهرستان برای اجرای طرح الگویی جامع کشاورزی گفت: شهرستان نوشهر با بیش از دو هزار هکتار باغ سیاه‌ریشه یکی از شهرستان‌هایی است که بیشترین سطح زیرکشت را دارا است.

انتهای‌پیام/86019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول