اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 195

مرتضوی: توطئه‌های دشمن در نطفه خفه خواهد شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دامغان تاکید کرد: توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران در نطفه خفه خواهد شد.

مرتضوی: توطئه‌های دشمن در نطفه خفه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدحسن مرتضوی عصر امروز در مراسمی که به مناسبت ایام خجسته دهه فجر با حضور مسئولان شهر امیریه و جوانان این خطه در میدان اصلی شهر و با ساز و برگ تبلیغاتی و رژه موتورسواری برگزار شد، در خصوص برگزاری این رژه گفت: این رژه به همت حوزه خاتم‏الانبیای امیریه و با هدف پاس‏داشت جان‏فشانی‌ها و رشادت‌های مردم این شهر در ایام‏الله دهه فجر و جوش و خروش و روحیه انقلابی جوانان دامغانی در آن ایام برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان بیان کرد: این مراسم یادآور خاطرات آن دوران بود و سبب ایجاد شعف و شور انقلابی در مردم شد.

مرتضوی افزود: هدف از برگزاری این مراسم، نشان دادن روحیه اقتدار و مقاومت بین جوانان شهر بوده است تا مردم نشان دهند که با گذشت 34 سال از این انقلاب به اهداف و ارزش‌ها‌ی متعالی انقلاب پایبند هستند و هیچ چیز مانع حضور گسترده ملت به طرفداری از این انقلاب نخواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان بیان داشت: هر یک از ما ایرانیان با برپایی و برگزاری چنین مراسمی به مناسبت دهه مبارک فجر در هر گوشه‌ای از این سرزمین به دشمنان خود اعلام می‌کنیم که تا پای جان مدافع خون انقلاب و رهبر معظم خواهیم بود و توطئه‌های آنان را در نطفه خفه خواهیم کرد.

مرتضوی تصریح کرد: مردم جهان بدانند همان‏گونه که شاه ملعون از صحنه روزگار نابود شد به زودی بقیه ابر قدرت‌ها هم به برکت خون شهدا انقلاب از بین خواهند رفت.

انتهای پیام/2249/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول