اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان مطرح کرد

دشمن با تحریم ‌ایران ‌حماقت کرد/خودکفایی به واسطه تحریم‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با احمقانه خواندن تحریم‌های اعمال شده بر ضد نظام جمهوری اسلامی گفت: آنها با این اقدام احمقانه در واقع به ایران خدمت کردند.

دشمن با تحریم ‌ایران ‌حماقت کرد/خودکفایی به واسطه تحریم‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در جمع مردم خرم‌دره با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران اهداف بلندی را دنبال می‌کند، اظهار داشت: راهبرد انقلاب اسلامی نتایج شگرفی را در دنیای کنونی به همراه داشته است.

وی با یادآوری شعارهای انقلاب اسلامی افزود: انقلاب با شعارهای خود اهدافی را دنبال می‌کرد که در واقع خواسته‌های مردم و رهبری آن محسوب می‌شد.

*حیات نظام مرهون شعارهای انقلاب آن است

استاندار زنجان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی را شعارهایی اعلام کرد که در حال حاضر حیات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی منبعث از آنها است.

وی با اشاره به اینکه طراح شعارهای زمان انقلاب امام راحل بودند، اضافه کرد: این شعارها در راستای اهداف انقلاب که همان اهداف دینی بودند طراحی شده بود.

رئوفی‌نژاد تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم عدم وابستگی نظام جمهوری اسلامی به یمن شعارهای زمان انقلاب محقق شده است.

*انقلاب طومار استبداد، استعمار و استکبار را درهم پیچید

وی به استبدادی بودن حکومت قبل از انقلاب اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی استبداد داخلی و استعمار و استکبار خارجی را هدف قرار داده بود که موفق به کنار زدن هر سه آنها شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دنیا تجریه یک حکومت مستقل دینی از نوع نظام جمهوری اسلامی را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نداشته است، ادامه داد: استقرار نظام جمهوری اسلامی تبدیل به نقطه امید مظلومان دنیا شده است.

وی به آغاز توطئه‌ها بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن هر کاری که از دستش برمی‌آمد برای بر زمین زدن نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

*پایداری نظام مرهون مقاومت مردم است

رئوفی‌نژاد تاکید کرد: پایداری نظام جمهوری اسلامی طی 34 سال گذشته مرهون مقاومت مردم است.

وی دلیل مقاومت مردم را دینداری و ولایت‌مداری آنها اعلام کرد و افزود: جمهوری اسلامی در این سال‌های بدون هیچ حمایت خارجی و تنها به کمک مردم خود در شدیدترین تحریم‌ها مقاومت کرده است.

*جایگاه کنونی ایران در تصور هیچ‌کس نمی‌گنجید

استاندار زنجان پیشرفت‌های کنونی ایران را خارج از تصور دشمنان داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: امروز ایران به مرحله‌ای رسیده است که می‌تواند ادعا کند که مستقل‌ترین، خودکفاترین و آزادترین نظام سیاسی دنیا را دارد.

وی به صدور انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: گذشت آن زمانی که دشمن تصور می‌کرد می‌تواند انقلاب اسلامی را در داخل مرزهای ایران محصور کند.

رئوفی‌نژاد با مقایسه آمریکای امروز با 20 سال پیش اضافه کرد: آمریکای امروز به مراتب ضعیف‌تر از 20 سال پیش است.

*نفوذ معنوی ایران در جهان فعلی

وی به اعترافات مسئولان آمریکایی اشاره کرد و گفت: خود آنها به نفوذ معنوی ایران در جهان فعلی اعتراف دارند.

استاندار زنجان با سپاسگزاری از خداوند متعال برای داشتن مردمی مقاوم و با بصیرت افزود: دشمن در حال حاضر برای به شکست کشاندن نظام جمهوری اسلامی یک جنگ اقتصادی را آغاز کرده است.

وی با احمقانه خواندن تحریم‌های اعمال شده بر ضد نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: آنها با این اقدام احمقانه در واقع به ایران خدمت کردند.

*خودکفایی نظام به واسطه تحریم‌ها

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: اگر تحریم‌های دشمنان نبود، نظام جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه به فکر تامین مایحتاج داخلی خود نمی‌افتاد و در واقع زمینه خودکفایی کشور مهیا نمی‌شد.

وی ایران را به لحاظ امنیتی و در مقایسه با کشورهای دیگر امن‌ترین کشور جهان دانست و ادامه داد: در عرصه اقتصاد هم هر چند مشکلاتی داریم ولی از این لحاظ هم در وضعیت خوبی نسبت به کشورهای دیگر قرار گرفته‌ایم.

استاندار زنجان بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی‌ شهرها تاکید کرد و گفت: مردم خود افراد را با توجه به عملکردشان شناسایی کرده و در صورت صلاحدید یکبار دیگر به آنها فرصت خدمتگزاری می‌دهند.

انتهای پیام/73004/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول