اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری جیرفت:

کشور ما به کرامت انسانی زندانیان بها می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری جیرفت گفت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که به کرامت انسانی زندانیان بها و ارزش داده می‌شود.

کشور ما به کرامت انسانی زندانیان بها می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، شفیقه شفیعی در جشن فجر در جمع مددجویان نسوان زندان جیرفت با بیان اینکه تغییرات در زندان نشانه رعایت کرامت انسانی است، اظهار داشت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که به کرامت انسانی زندانیان بها و ارزش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف از جمله قرآنی، احکام و برنامه‌های مذهبی و ملی در اصلاح و تربیت مددجویان تاثیری زیادی دارد.

حسین برشان رئیس اداره زندان جیرفت گفت: تمام برنامه‌های که در اندرزگاه بزرگ برگزار می‌شود برای اندرزگاه نسوان زندان جیرفت نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، موسیقی، تئاتر و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های جشن فجر ویژه مددجویان در زندان جیرفت بود.

برگزاری محفل انس با قرآن در زندان جیرفت

رئیس اداره زندان جیرفت در آیین محفل انس با قرآن در زندان جیرفت اظهار داشت: قرآن مجید تکیه‌گاهی است که انسان را از پرت شدن در پرتگاه‌های سخت و هولناک زندگی نجات می‌دهد و تلاوت کلام وحی در زندان روح و روان مددجویان را صیقل می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های مختلف قرآنی از جمله روان‌خوانی، روخوانی، حفظ، تجوید و تفسیر در زندان جیرفت برگزار می‌شود و تعداد زیادی از مددجویان زیر پوشش برنامه‌های قرآنی قرار دارند.

برشان بیان کرد: کار کردن در راستای اصلاح و تربیت مددجویان از افتخارات ما است و در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی گفت: مددجویانی که در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی فعالیت داشته باشند نسبت به سایر مددجویان در اولویت هستند و می‌توانند از مزایای مرخصی، ملاقات و ... استفاده کنند.

محفل انس با قرآن به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور تعدادی از قاریان برجسته کشوری، استانی و شهرستانی و جمعی از مسئولان و تعداد زیادی از کارکنان و مددجویان در سالن آمفی‌تئاتر زندان جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول