اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه خراسان‌رضوی:

30 نفر زندانی جرائم غیرعمد در ایام دهه فجر آزاد می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه خراسان‌رضوی گفت: 30 نفر زندانی جرائم غیرعمد در ایام دهه فجر به همت ستاد دیه استان و خادمان خیر حرم رضوی آزاد می‌شوند.

30 نفر زندانی جرائم غیرعمد در ایام دهه فجر آزاد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمنصور عبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که جامعه ایران مشغول جشن و سرور این افتخار ملی است؛ ستاد دیه خراسان‌رضوی نیز در چارچوب رسالت خود همگام با سایر آحاد مردم با همیاری خادمان خیر حرم رضوی در ایام دهه فجر شرایط آزادی زندانیان غیرعمد را فراهم کردند.

وی افزود: ستاد دیه خراسان‌رضوی با همت و همیاری خادمان خیر حرم مطهر رضوی شرایط آزادی این تعداد زندانی را در ایام دهه فجر فراهم آورده تا شادی را به کانون خانواده‌هایی که سرپرست خانواده خود را به علت یک حادثه غیرعمد از دست داده‌اند برگرداند.

عبادی گفت: در ایام دهه فجر روزانه 3 نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان خراسان‌رضوی آزاد می‌شوند.

مدیرعامل ستاد دیه خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه رسالت ستاد دیه کمک به زندانیان جرائم غیرعمد شامل محکومان تصادفات رانندگی، چک‌های غیرکلاهبرداری، مهریه و نفقه است، خاطر نشان کرد: این حرکت انسان‌دوستانه با کمک‌های مالی خیرین و تخفیف شاکیان که به نوعی خیر محسوب شده، محقق می‌شود.

وی آمار زندانیان جرائم غیرعمد را طی 10 ماه امسال که با تلاش‌های ستاد دیه و کمک‌های مردمی و نهاد‌های دولتی فراهم شده 578 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد 566 نفر مرد و 12 نفر زن بوده‌اند.

عبادی تاکید کرد: از این تعداد زندانیان آزاد شده، 154 نفر با محکومیت دیه و 425 نفر با محکومیت مالی غیرعمد در درون زندان‌های استان بوده که به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه خراسان‌رضوی افزود: مبلغ بدهی 578 نفر زندانی آزاد شده 251 میلیارد و 19 میلیون و 846 هزار ریال بوده است که از این مبلغ 124 میلیارد و 312 میلیون و 396 هزار ریال از سوی خودیاری زندانیان بوده و مابقی مبالغ نیز توسط کمک‌های مردمی نهادهای دولتی و غیردولتی تامین گردیده است.

وی یادآور شد: ستاد دیه استان آمادگی خود را برای جذب کمک‌های مردمی به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اعلام داشته و دستان خیرین و مردم انسان دوست را در این حرکت رسالت انسان‌دوستانه به گرمی می‌فشارد.

انتهای پیام/70023/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول