اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب صورت گرفت

حضور آبفای خوزستان در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، دستاوردهای شرکت آبفای استان خوزستان در بخش عمرانی، فرهنگی و خدماتی در قالب عکس، فیلم، پوستر و بروشور در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

حضور آبفای خوزستان در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، همزمان با آغاز فعالیت نمایشگاه دهه فجر با عنوان دستاوردهای انقلاب، شرکت آبفای استان خوزستان عملکرد و فعالیت‌های شرکت را در زمینه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در قالب غرفه‌ای در نمایشگاه به نمایش می‌گذارد.

در غرفه شرکت آبفای استان خوزستان با 36 متر مربع مساحت، توانمندی‌های شرکت به صورت لوح فشرده، پوستر و بروشور در اختیار عموم بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

همچنین برای آشنایی هم استانی‌ها و بازدیدکنندگان با فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در بخش‌های آبرسانی، توسعه و اصلاح شبکه، فاضلاب، لوله گذاری خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب، میزان انشعابات واگذار شده و روند تصفیه آب و فاضلاب، برنامه‌هایی از جمله نمایش ماکت تصفیه خانه و توزیع بروشور، نمایش فیلم‌ها و تیزرهای تبلیغاتی شرکت با موضوع معرفی پروژه‌های عمرانی شرکت، کلنگ‌زنی‌های احداث شبکه فاضلاب در 16 شهر استان در قالب اوراق مشارکت، مصاحبه‌های مردمی در خصوص نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی شرکت و صرفه جویی ارائه می‌شود.

همچنین در این ایام در غرفه شرکت آب و فاضلاب خوزستان برنامه‌های ویژه‌ای از جمله اعلام برندگان مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان که در سطح کانون‌های استان برگزار شده بود، مسابقه ره‌آورد فجر «ویژه بزرگسالان»، نظرسنجی و ارائه مباحث آموزشی با مفاهیم صرفه جویی و ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ پرداخت قبوض برای بازدید کنندگان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است به مدت پنج شب غرفه شرکت آبفای استان خوزستان با اهداف تقدیر از شهروندان خوزستانی به 15 نفر از بازدید کنندگان و شرکت کنندگان در مسابقه ره‌آورد فجر «ویژه بزرگسالان» و افرادی که در مسابقه نقاشی، خطاطی، خوشنویسی و عکاسی ویژه کودکان که در سطح کانون‌های استان شرکت کرده و امتیاز آورده‌اند، جوایز اهدا می‌کند.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دهه فجر در فضایی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع از 16 تا 20  بهمن ماه، با هدف بازتاب عملکرد اجرایی دستگاه‌های دولتی برپا می‌شود.

انتهای پیام/ 72001/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول