اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

حضور فعالان فرهنگ و هنر زنجان در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همه فعالان عرصه فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه سال‌جاری حضور پیدا می‌کنند.

حضور فعالان فرهنگ و هنر زنجان در راهپیمایی 22 بهمن

علی سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک ایام دهه فجر و سی و چهارمین بهار انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تحول عظیمی در جامعه بشری ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه اگر تاریخ را ورق بزنیم پس از معصومین (ع) چنین حرکت ناب و انقلاب شکوهمندی با گستردگی رخ نداده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با همه توان خود علیه مخالفین اسلام قیام کرده و معاندین را از کشور خارج کردند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال 22 بهمن ماه از حساسیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است، اضافه کرد: با توجه به تشدید تحریم‌ها در سال‌جاری مردم باید در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری دست به دست هم دهند.

*دشمن با کوبیدن سوریه می‌خواهد به مراکز اسلامی حمله کند

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن از حمله به سوریه و کوبیدن آن فراهم کردن زمینه برای حمله به سایر مراکز اسلامی است، ادامه داد: همه باید با قرار گرفتن در صف‌های فشرده از انقلاب اسلامی و آرمان‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.

سهندی با تاکید بر اینکه با توجه به اهمیت روز 22 بهمن ماه و حساسیت این روز در سال‌جاری همه فعالان عرصه فرهنگ و هنر در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند، ادامه داد: انواع حرکت‎ها و برنامه‌های هنری در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاثیر داشته است.

وی با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران بارها از گردنه‌های سختی عبور کرده است، تصریح کرد: همواره از تهدیدها در کشور فرصت ساخته‌ایم.

*خبرنگاران سربازان غیور حوزه اطلاع‌رسانی هستند

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه سخنان خود از خبرنگاران به عنوان سربازان غیور حوزه اطلاع‌رسانی تقدیر کرده و افزود: اطلاع‌رسانی ویژه‌ای در ایام دهه فجر از برنامه‌های استان زنجان صورت گرفته است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول