اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌مندی 3400 روستایی از طرح‌های افتتاحی دهه فجر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: سرپرست جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 3 هزار و 400 روستایی از مزایای طرح‌های دهه فجر امسال بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 3400 روستایی از طرح‌های افتتاحی دهه فجر در آذربایجان غربی

سیدعلی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دهه فجر امسال شاهد افتتاح 163 طرح کشاورزی خواهیم بود که این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف خواهند بود.

وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده در این زمینه اعلام کرد: در این راستا 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مختاری با اشاره به بهره‌مندی تعداد قابل توجهی از روستاییان از مزایای طرح‌هایی که به بهره‌برداری می‌رسند، تصریح کرد: 3 هزار و 400 روستایی از مزایای طرح‌هایی که دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال شاهد اعزام اکیپ‌های دامپزشکی به روستاها هستیم افزود: اکیپ‌های دامپزشکی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به مناطق و روستایی اعزام شده‌اند تا خدمات بیشتری به مردم روستاها در این زمینه ارائه شود.

مختاری با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است تا بتوانیم توانمندی‌های این حوزه را نشان دهیم خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از طرح‌ها می‌توانیم علاوه بر نشان دادن توانمندی‌های موجود در بخش کشاورزی، خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم.

وی اعلام کرد: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته و امید می‌رود برنامه‌های دهه فجر امسال پربارتر از سال‌های گذشته برگزار و سبب رضایتمندی مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول