اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان ‌بوشهر:

توسعه مدرسه علمیه عسلویه از برکات سفر مقام معظم رهبری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: توسعه و تجهیز مدرسه علمیه خواهران عسلویه یکی از برکات سفر مقام معظم رهبری به این منطقه است.

توسعه مدرسه علمیه عسلویه از برکات سفر مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری‌ در آیین افتتاح و بهره‌برداری ساختمان مدرسه علمیه الزهرا(س) عسلویه اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و همه مسئولان باید در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی گام بردارند.

وی افزود: در بیش از سه دهه گذشته شاهد خدمات بی‌نظیر نظام اسلامی هستیم و این روند به فضل خدا تداوم خواهد داشت.

صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت منطقه عسلویه خاطرنشان کرد: منطقه عسلویه و منطقه ویژه پارس امروزه به عنوان نماد توسعه، پیشرفت و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به خدمات صورت گرفته فرهنگی در استان بوشهر و عسلویه تصریح کرد: تلاش‌های منطقه ویژه پارس در کمک به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی عسلویه قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: در این منطقه عظیم اقتصادی و انرژی توسعه متوازن صنعت و فرهنگ به عنوان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ترسیم شده برای مسئولان محسوب می‌شود که تاکنون مسئولان مربوطه و به ویژه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حوزه توسعه فرهنگی متوازن با توسعه صنعتی و انرژی فعالیت‌های خوبی انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

عسلویه قطب فرهنگی و اقتصادی است

امام جمعه بوشهر بیان کرد: منطقه عسلویه هم‌اینک به عنوان یک قطب اقتصادی و فرهنگی در جامعه ایران مطرح است و افتخارات کسب شده در این مسیر در حوزه‌های یاد شده نشان از عزم و تلاش مسئولان بخش، شهرستان و منطقه ویژه پارس است.

صفایی بوشهری با اشاره به سفر تاریخی مقام معظم رهبری به عسلویه و پایتخت انرژی کشور خاطرنشان ساخت: توسعه و تجهیز مدرسه علمیه خواهران عسلویه یکی از برکات سفر مقام معظم رهبری به این منطقه است که با یاری خداوند متعال و فعالیت چشمگیر این مرکز فرهنگی و دینی می‌توان در آینده‌ای نزدیک از خدمات این مرکز به جامعه بهره شایسته برد.

وی افزود: ما امروز در عسلویه شاهد افتتاح مدرسه‌ای هستیم با بهترین استانداردها که دارای شاخص‌های بالای علمی، فرهنگی و مذهبی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرم استکبار گفت: تهاجم فرهنگی و رزم فرهنگی به‌شدت و با تمام قدرت از سوی استکبار و دشمنان پیگیری می‌شود و قطعاً توسعه چنین اماکن فرهنگی و مذهبی می‌تواند در خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان موثر واقع شود.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول