اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه استان بوشهر:

طنین عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا پیچیده ‌است‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه استان بوشهر گفت: طنین عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا پیچیده ‌است‌.

طنین عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا پیچیده ‌است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام محمد شهسوار‌ در آیین برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز روستای درودگاه ضمن گرامیداشت قدر و منزلت جایگاه شهداء اظهار داشت: ارزش و نام شهدا شناسنامه هر منطقه است و باید یاد شهدا را گرامی بداریم.

وی برپایی مراسم یادواره شهدا را زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت و حمایت از ولایت فقیه و پاسداشت خون شهدا با نیت زنده نگهداشتن نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

این مسئول با تأکید بر آیه شریفه "والفجر و لیال عشر" در ارتباط با شهادت امام حسین(ع) و یارانش که او را یاری کردند مطالبی بیان کرد.

شهسوار عنوان کرد: شهدا برای آرمان‌های الهی خود و ولایتمداری و در راه خدا به شهادت رسیدند و اکنون دغدغه مهم ما باید ولایت و ولایت‌مداری باشد.

وی در ادامه در ارتباط با اقتدار نظام جمهوری اسلامی گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست و به برکت نهضت انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا امروز طنین عزت و سربلندی و اقتدار حکومت اسلامی در دنیا پیچیده شده است.

شهسوار با تاکید بر پیروی از راه شهدا افزود: آرمان و اهداف شهدا تنها راه عزت و اقتدار است و باید همواره گوش به فرمان رهبری بود و در مسیر اسلام گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه استان بوشهر اظهار داشت: امروز شاهد موفقیت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستیم و باید با وحدت و حرکت در مسیر ولایت فقیه برای رشد و موفقیت بیشتر نظام اهتمام ورزیم.

شهادت با ارزش‌های دنیوی قیمت‌گذاری نمی‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد نیز ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: شهادت را نمی‌توان با ارزش‌های دنیوی، قیمت گذاری کرد و تنها خدا و رضایت خدا در کنار ادای تکلیف بندگان، ارزش شهادت را مشخص می‌کند.

جعفر امیری‌زاده افزود: ما باید راه شهیدان ارزشمند و آسمانی را ادامه بدهیم و حافظ خون آنها باشیم.

وی بیان داشت: نسل جدید ما باید دارای الگو و اسوه باشد و شهید فهمیده براساس سخن امام راحل که فرمودند "رهبر ما آن طفل 13 ساله است ..." نیز به عنوان الگوی شهید انتخاب شده است.

امیری‌زاده اذعان داشت: دانش‌آموزان، آینده‌سازان سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و امید است با برگزاری این یادواره الگوی مناسبی به این قشر فرهیخته ارایه شود.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول