اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

عزت انقلاب اسلامی شهدا هستند

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهدا مظهر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

عزت انقلاب اسلامی شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حاتم نارویی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدای بسیجی حادثه تروریستی مسجد جامع چابهار اظهار داشت: حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان گرانبهایی است که با فدا کردن خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

وی افزود: حال که این نهال تنومند در حال رشد و نمو چشمگیر است وظیفه ما این است تا با پاسداشت یاد و خاطره آنان ادامه دهنده راه آنان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خدمت به قشر خانواده شهدا و ایثارگران از افتخاراتی است که کمتر پیش می‌‌آید بنابراین مدیران و مسئولان قدر فرصت‌ها را بدانند و هرچه در توان دارند برای این قشر کم نگذارند.

نارویی با بیان اینکه ایثارگری و رشادت شهیدان «حامد بزی و مرتضی آسوده» گفت: اگر نبود از خودگذشتگی این دو جوان غیور، امروز شاهد وسعت عمق فاجعه تروریستی در این شهر بودیم.

وی بیان کرد: انقلابی که آغاز آن با شهدا بود یقینا با الگوگیری غیورمردان و زنان شجاع آن هیچگاه دچار آسیب و مشکل نخواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خون شهدا ضامن انقلاب است و این انقلاب صاحب دارد و هیچگاه از وعده‌ای که خداوند در قرآن به آن نوید داده، باز نخواهد ماند همانا پیروزی با حق است.

نارویی گفت: فرهنگ ما با اسطوره تاریخ حضرت سیدالشهدا عجین شده و امروز شهادت به فرهنگی بی‌بدیل در جهان مبدل شده که هر کس توفیق آن را نمی‌یابد و همه از یکدیگر برای رسیدن به آن پیشی می‌گیرند.

انتهای پیام/75001/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول