اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام الله دهه فجر

یاد شهدای دانش‌آموز اردل گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: یادواره 17 شهید فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان اردل با حضور بسیجیان و خانواده معظم شهدا در اردل برگزار شد.

یاد شهدای دانش‌آموز اردل گرامی داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله جمشیدی بعدازظهر امروز در برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در اردل اظهار داشت: شهدا تکلیف خود را انجام داده‌اند پس وظیفه ما این است که کاری کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

وی افزود: امروزه به برکت خون پاک و مطهر شهدا دشمنان اسلام در همه عرصه‌ها با شکست روبرو شده‌اند.

جمشیدی بیان داشت: از وظایف مهم همگانی در راستای پیمودن راه شهیدان، تبعیت از ولایت، اتحاد و همدلی و حضور حماسی در صحنه‎های مختلف دفاع از انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه اردل با بیان اینکه امروز همه ما میراث‌دار شهدا هستیم افزود: به خاطر خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری ایران اسلامی به عزت و سربلندی رسیده است.

وی بهره‌گیری از سیره شهدا را راهکار مقابله با ترفندهای استکبار برشمرد و گفت: انقلاب ما حاصل یک هزار و 400 سال تلاش و سختی است نه یک قرن که از زمان حضرت فاطمه(س) تاکنون این انقلاب ادامه یافته و مردم در تمام این سال‌ها برای حفظ ارزش‌های خود تلاش کردند، جنگیدند و جان دادند.

جمشیدی اظهار داشت: مردم دست به دست هم دادند و با هم، هم کلام شدند تا وحدت را به وجود بیاورند، برای بدست آوردن استقلال بسیاری جان خود را از دست دادند و ایران را مستقل‌ترین کشور جهان ساختند.

وی با بیان اینکه هستند کسانی که هنوز قدر این انقلاب را نمی‌دانند و ارزش‌های آن را درک نمی‌کنند گفت: در زمینه‌های علم و دانش انسان‌های بلند مرتبه‌ای پرورش یافتند و بدون نیار به غربی‌ها راه ترقی را در پیش گرفتند و ولایت را پایه و اساس انقلاب خود قرار دادند.

انتهای پیام/68001/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول