اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تکیه بر آرمان‌های عاشورا

رمز پیروزی انقلاب اسلامی معنویت بود

خبرگزاری فارس: بخشدار راین گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تکیه بر معنویت و آرمان‌های عاشورا بود.

رمز پیروزی انقلاب اسلامی معنویت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، نقی عظیمی‌زاده در آیین جشن انقلاب اسلامی با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: برپایی این جشن‌ها فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه 34 سال پیش امام راحل عزت، سربلندی و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان آورد و بساط ظلم و ستم و بی‌عدالتی از ایران برچید، افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تکیه بر معنویت و درس‌گرفتن از آرمان‌های عاشورای امام حسین (ع) بود.

عظیمی‌زاده بیان کرد: ویژگی بارز امام خمینی(ره) مانوس بودن ایشان با قرآن و سیره اهل بیت(ع) بود که همین ویژگی بزرگ رمز موفقیت ایشان در رهبری کردن قیام مردم ایران محسوب می‌شود.

وی امنیت را یکی از مهم‌ترین و بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: آنانی که دم از برقراری رابطه با آمریکا  می‌زنند، آیا نمی‌بینند این کشور از زمان ورودش به کشورهایی چون افغانستان، عراق و پاکستان چه جنایات‌هایی مرتکب شده است.

وی تصریح کرد: امنیت نعمت بسیار بزرگی است که در سایه آن کار و تلاش و فعالیت استمرار دارد و  اگر روزی آمریکا پایش به ایران باز شود، تمام جنایاتی را که در سایر کشورها مرتکب شده است در ایران نیز تکرار می‌کند.

بخشدار راین با اشاره به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در این شعار که بیان کننده استقلال سیاسی، آزادی، فرهنگی و جمهوری اسلامی است، معنویت موج می‌زند و نشانگر این است که سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ما است.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول