اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد زنجان خبر داد

ایجاد اشتغال برای 319 مددجوی کمیته امداد شهرستان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از ایجاد اشتغال برای 319 مددجوی کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد.

ایجاد اشتغال برای 319 مددجوی کمیته امداد شهرستان زنجان

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اشتغالزایی را یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد در راستای حمایت از خانوارهای زیر پوشش این نهاد عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد با هدف توانمندسازی و خودکفایی آنها صورت می‌گیرد، اضافه کرد: برنامه توانمندسازی جامعه هدف امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد قوت بیشتری گرفته و خوشبختانه با تلاش صورت گرفته توسط امدادگران تاکنون برای بسیاری از خانواده‌های واجد شرایط و مستعد اجرای طرح‌های اشتغال، شغل ایجاد شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری افزود: امدادگران کمیته امداد شهرستان زنجان از آغاز سال در راستای لبیک‌گویی به فرمان معظم‌له اقدامات چشمگیر و قابل وصفی در بخش اشتغالزایی و وارد ساختن مددجویان به چرخه تولید انجام داده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به محل‌ و زمینه‌های ایجاد شغل برای مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد به دو طریق یا از محل اجرای طرح‌های اشتغال و یا از طریق معرفی مددجویان به مراکز کاریابی صورت می‌گیرد.

نجفی خاطرنشان کرد: با بسترسازی صورت گرفته و با استعدادسنجی که قبل از ایجاد شغل برای مددجویان انجام می‌شود، در صورتی که مددجویان استعداد و همچنین شرایط لازم را داشته باشند، وام‌های اشتغال به آنها پرداخت و در صورتی که مددجویی استعداد کار کردن داشته ولی شرایط اجرای طرح‌های اشتغالزایی را نداشته باشد، به منظور یافتن شغل به مراکز کاریابی معرفی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اشتغالزایی برای 319 مددجوی کمیته امداد زنجان نیز اشاره کرد و گفت: برای اشتغالزایی این تعداد مددجو، 35 میلیارد ریال از محل منابع بانکی اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان تصریح کرد: مشاغل ایجاد شده توسط این نهاد در زمینه مشاغل خانگی، کسب و کار خرد و کارانگیزی بوده است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول