اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی

دوره تکمیلی پیشگیری از اعتیاد در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فرهنگی نور از برگزاری دوره تکمیلی پیشگیری از اعتیاد ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی اوایل اسفند در قم خبر داد.

دوره تکمیلی پیشگیری از اعتیاد در قم برگزار می‌شود

حسن محمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری دوره تکمیلی پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: این دوره در راستای آشنایی دانشجویان مقطع کارشناسی با اعتیاد و راه‌های مقابله با آن به صورت تئوری در تالار هنر مجتمع فرهنگی نور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره مقدماتی پیشگیری از اعتیاد با حضور 50 نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی مهر ماه سال جاری برگزار شد.

رئیس مرکز فرهنگی نور از برگزاری دوره تکمیلی پیشگیری از اعتیاد از ابتدای اسفند خبر داد و افزود: داوطلبانی که این دوره‌ها را با موفقیت بگذرانند از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر و مجتمع فرهنگی نور گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند.

وی عنوان داشت: پیشگیری از اعتیاد، عوارض مقابله با اعتیاد، جایگاه ایران در مبارزه با اعتیاد، ویژگی‌های مهارت‌های زندگی، تقسیم‌بندی موارد اعتیادآور، میزان گسترش مواد مخدر، معرفی کامل و روش مصرف شیشه، عوامل و عوارض مصرف شیشه، علت بیش فعالی کودکان، ضرورت و اهمیت شناخت از جمله سرفصل‌های دوره پیشگیری از اعتیاد است.

محمدی‌تبار معنا و مفهوم اعتیاد و معتاد، تاریخچه گسترش و استفاده از مواد مخدر، پیامدها و علایم مصرف مواد مخدر، علل گرایش به اعتیاد، زیست‌شناختی اعتیاد، عوامل زمینه‌ساز در ایجاد اعتیاد، عوارض اعتیاد، عوامل خطر و محافظ در اعتیاد، مفهوم سلامت و ارتقای سلامت، چگونگی مقابله با عوامل خطر اعتیاد و طرز فکرهای اشتباه در مورد اعتیاد را از دیگر موضوعات این دوره‌ها ذکر کرد.

وی یادآور شد: دوره تکمیلی پیشگیری از اعتیاد اوایل اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول