اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی طرح گفتمان‌های دینی کرمان خبر داد

برگزاری 345 گفتمان دینی در کرمان

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی طرح گفتمان‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: 345 گفتمان دینی طی سال جاری در این خطه برگزار شده است.

برگزاری 345 گفتمان دینی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی تیموری ظهر امروز در گردهمایی دبیران اجرایی طرح گفتمان‌های دینی استان کرمان اظهار داشت: این گردهمایی به صورت سالانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از طرح گفتمان‌های دینی در استان کرمان صورت گرفته است، ادامه داد: درخواست‌های زیادی از مراکز آموزشی مانند مدارس و دانشگاه‌ها برای برگزاری گفتمان‌های دینی ارائه می‌شود.

تیموری عنوان کرد: طرح گفتمان‌های دینی تاثیر مطلوبی در استان کرمان و به ویژه در جنوب این خطه داشته است و مقدمات راه‌اندازی سایت طرح گفتمان‌های دینی در کرمان انجام شده که در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از برگزاری 345 گفتمان دینی طی سال جاری در استان کرمان خبر داد و افزود: 195 گفتمان دینی از اعتبارات استانی و 150 مورد از اعتبارات متمرکز برگزار شده است.

تیموری توجه به زیرساخت‌ها را یکی از نکات حائز اهمیت در طرح گفتمان‌های دینی خواند و بیان کرد: در زمینه برنامه‌های تخصصی برای استادان طرح گفتمان‌های دینی با هدف ارتقای سطح علمی آنها و تهیه و توزیع کتابچه بین مخاطبان و راه‌اندازی سامانه انجام شده است.

انتهای پیام/80019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول