اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

مسئولان باید به نقش خود در اقتصاد مقاومتی شناخت پیدا کنند

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان گفت: مسئولان باید به نقش خود در اقتصاد مقاومتی شناخت پیدا کنند.

مسئولان باید به نقش خود در اقتصاد مقاومتی شناخت پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر سوخت‎سرایی بعدازظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری و همایشی با محوریت اقتصاد مقاومتی در گرگان اظهار داشت: مسئولان با شناخت وظایف خود در اقتصاد مقاومتی باید به وظیفه‎ای که در قبال خون شهدا و در اجرای منویات مقام معظم رهبری دارند، عمل کنند و نتیجه آن رفاه و معیشت مردم باشد.

همه باید با شناخت وظایف خودمان در بهبود شرایط اقتصادی گام برداریم

وی در خصوص اهداف برگزاری این همایش توجیهی برای مدیران دستگاه‎های اجرایی دولتی و خصوصی خاطرنشان کرد: راهبردهای هوشمندانه‎ای که مقام معظم رهبری در طول چندین سال گذشته و امسال بر آن تأکید دارند، توجه به اقتصاد کشور بوده است که همه باید با شناخت وظایف خودمان در بهبود شرایط اقتصادی گام برداریم.

اتفاقات مبارکی در حوزه‎های مختلف گلستان رقم خواهد خورد

مدیرکل اطلاعات استان گلستان نیز برگزاری چنین مراسمی را به فال نیک گرفت و ادامه داد: آرایش جدیدی که امروز مدیران عمل و نظر را در کنار یکدیگر قرار داده است، نشان می‎دهد که اتفاقات مبارکی در حوزه‎های مختلف استان رقم خواهد خورد.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه ظرفیت‎های استان باید برای افق مدنظر، مهندسی و برنامه‎ریزی شود، تصریح کرد: عزم جدی که مجموعه توانمند استان با اراده جدید در حوزه مقاومتی برای مبارزه با جبهه دشمن اتخاذ کرده، تقویت اتحاد و همدلی در مسیر پیشرفت است تا بتوانیم گام‎های بلندی برای آبادانی این مملکت و نظام اسلامی برداریم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه قاطبه مدیران استان گلستان همگی سختکوش، جدی، هماهنگ، منسجم و با شناخت شرایط گام برمی‎دارند که امیدواریم ماحصل این تلاش‎ها به پیشرفت استان کمک کند.

همایش مشترک و توجیهی اقتصاد مقاومتی با حضور اعضای شورای اداری استان گلستان، شهرداران، فعالان حوزه صنعت، اقتصاد، تجارت، اصناف، مهندسین و تعاون‌گران در سالن جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول