اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

اقتصاد مقاومتی رمز مقابله با تحریم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اقتصاد مقاومتی رمز مقابله با تحریم دشمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اقتصاد مقاومتی رمز مقابله با تحریم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در قرارگاه جهاد اقتصادی که امروز در سپاه استان قزوین و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان سپاه برگزار شد با تأکید بر اینکه تحریم‌ها نه تنها مانع از رشد کشور نشده بلکه موجب توسعه کشور در عرصه‌های مختلف نیز شده است، اظهار داشت: تنها راه برون رفت از تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی به معنای نخوردن نیست بلکه به معنای مدیریت درست در مصرف و افزایش تولید داخلی و استفاده بهتر از سرمایه نیروی انسانی است.

وی افزود: دشمنان به دنبال این هستند که با تحریم اقتصادی کشور را از توسعه باز دارند اما این اشتباه نیز در زمره دیگر حماقت‌های آمریکا است و تاکنون تمام محاسبات آنان نسبت به ایران حتی در مسائل اقتصادی نیز اشتباه بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمائی 22 بهمن این حضور را تجلی ولایت‌مداری و عشق ملت به نظام و انقلاب دانست و گفت: مردم ثابت کردند که امروز بعد از 34 سال از انقلاب اسلامی همچنان پای اعتقادات خود نسبت به این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و هرگز در برابر تحریم‌های دشمنان سر تعظیم فرو نخواهند آورد.

انتهای پیام/77008/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول